Mooie armband

Voor mijn dochter een armband besteld. Kwam snel en is erg mooi

Prachtige planner!

Mooie planner ontvangen. Beetje late bezorging, maar weet niet of het bedrijf daar wat aan kon doen. Planner zat goed verpakt en is mooi.

Jammer dat de bezorgdag die jullie doorgeven totaal niet klopte. Het kwam 2 dagen later binnen

Super fijne ervaring

Ik had een hele fijne ervaring bij mijn aankoop bij Josh V. De Josh V sneakers die ik had besteld waren heel erg snel binnen, zijn prachtig en hebben een top kwaliteit. Het was een super ervaring.

Supermooie artikelen heb ik besteld (set tas schoenen en riem) te leuk om te zien gewoon! Heel blij ermee….

Heel netjes en snel geleverd

Had nog nooit iets besteld hier maar het werd snel geleverd zonder hoge verzendkosten

Slechte service en website

Toen ik bestelde gaf de webshop allerlei foutmeldingen met: “bestelling mislukt, probeer nog eens”. Met al resultaat dat ik er uiteindelijk 3 had besteld, want het ging dus helemaal niet fout. Vervolgens konden ze nergens meer de bestelling annuleren terwijl deze pas 10 dagen daarna binnen kwam, dus lijkt me niet dat het al onderweg was en tot slot mag je nog hele dure retourkosten betalen omdat zij foutmeldingen afgeven en hier vervolgens niks mee doen.

geweldig!

heb al meerdere keren wat beteld bij josh v en tot nu toe altijd meer dan tevreden geweest

TOP

Fijne website snelle levering makkelijk retourneren. Top bedrijf

Gewoon zoals het hoort

Nooit ontvangen, automatische retour

Ik kreeg plots een e-mail dat het pakketje geleverd was, jammer genoeg zat er niks in de bus. Opeens 2 dagen later kreeg ik een e-mail dat mijn retour goed verzonden was en ze de betaling min retourkosten gingen terugstorten. Vreemd dat ik moet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen en dus ook nooit geretourneerd heb... Jammer!

Verliep allemaal keurig.

Zeer Snelle levering Black Planner mooi kwaliteit Maar retour binnen 14 dagen is echt te kort! Soms wil je iets kopen als kado voor iemand bv met feestdagen etc, plan je dat vooraf om de bezorg drukte te voorkomen … Als de kado bv toch niet in smaak valt ja dan retour 14 dg is dan te kort en aanmelden voor retour verlengen ?? Beetje verwarrend Het zou redelijker zijn als het bv retourbinnen 4 weken / 30 dagen ofzo zou zijn?? Grote min puntje wat ik persoonlijk onprofessioneel vind is nl… Ik heb jullie op 11 november tevens ook de bestelling ontvang datum, een mail gestuurd of ik de planner Op 6 dec mag retourneren en de reden in mijn mail uitgelegd (5 dec sint kado) Besteld onder naam: Talha Dayi Mijn mail adres: [email protected] Zie mijn mail op 11 november order JV393912 Maar heel onprofessioneel… niet eens een antwoord/ reactie op mijn mail gehad??? Dat had ik van jullie bedrijf niet verwacht. Mvg dayioglu

Gemiddeld enthousiast

Ik had me ingeschreven om een mailtje te krijgen wanneer de Josh V VS Mascha planner uit zou komen. Dit mailtje heb ik nooit ontvangen. Gelukkig via sociale media op de hoogte gebracht en loopt de planner minder hard dan vorig jaar, anders had ik de boot gemist! Dat is jammer. Verder snelle levering, naast het bovengenoemde feit eel tevreden.

Brievenbus pakket duurt alleen redelijk lang

Als het niet vanzelf gaat dan wordt je niet gehoord

Heel jammer. Ik had een hoge verwachting

Heel en heel slecht ik xou er nooit meer iest kopen

Ik vereacht mijn paketje al 3 weken mijn vriendin word gemaild dat het er dindag xou zijn ma er is nu nog nikd ontvangen waardeloos

Netjes ingepakt heel snel geleverd

Teleurstellend!

Na bijna 10 dagen kwam mijn pakket aan. Helaas was het al beschadigd met open maken.

Super goed

Snelle levering alles was mooi verpakt en uiteraard de mooiste planner zat erin

Mooie agenda/ planner

Mooie planner,snelle levering , goed verpakt ……..blij mee

Snelle en nette levering...

Alles is tot in de details zo mooi uitgewerkt! Daarbuiten is er ook gewoon een goede service.

Geweldig. Het is alleen voor een student als ik wel een beetje prijzig. Maar ik ben alweer aan het sparen voor nieuwe producten.

Zeer goed bedrijf Kwaliteit

Nette bezorging