Prima ervaring

Product is hoed en brstelling plaatsen is makkelijk. Verzending duurde wat lang.

Enthousiast, ruimte voor verbetering

Wat ik echt mis in de mascha planners zijn stickers met 1 tm 31 voor de dagen van de maanden. Het liefst 24x voor de weken en de maand overzichten. Dit moet ik elke keer zelf maar iets voor verzinnen. Zou echt een verrijking van de planner zijn. De 1 tm 10 stickers zijn nutteloos.

Geen op- of aanmerkingen. Leuke webshop en goede, duidelijke service.

Prima levering!

Ik heb de planner besteld en die is goed en snel geleverd :-)

Snelle levering Mooi product

Prima,

Zo fijm

Top bedrjjf

fantastisch

Snelle levering en mooi product

heel erg blij

het is een prachtige agenda moest ongeveer anderhalve week wachten maar dat was prima erg blij mee

Heel blij met deze agenda, hij is erg mooi en fijn om mee te plannen. Ik heb ‘m dan ook vaak tot altijd bij me.. als deze uit is zou ik graag weer een nieuwe willen van Josh V. echt suuuuper

Ik had de joshV Maschaplanner besteld en hij was er al binnen 2 dagen en dat was heel fijn! En top planner heel netjes Groetjes Dianne ten Bolscher

Nette overzichtelijke website. Product werd vlot geleverd

Mooi product. Prima geïnformeerd via voorinschrijving op het product. Planner werd netjes verpakt thuis afgeleverd

Mooie planner

De planner ziet er weer top uit en de bezorging was ook goed!

Super snel en goede service

.....

Prima prima prima!!!

Altijd netjes ingepakt en bezorging op tijd volgens schema!

Bestelling en betaling gingen snel.

Top!!

Ik had de Josh V Mascha planner besteld. In èèn woord fantastisch!! Prachtige planner was de volgende dag in huis en super blij mee!!!

Een prima site

Heb de planner bestelf

Netjes verzorgd

Pracht planner en super snel geleverd!

Pracht planner en super snel geleverd!

voldoenden

is voldoenden

Ik vind de kleding van Josh V prachtig, van goede kwaliteit en het is helemaal mijn smaak.

Ik draag de kleding met plezier en kan niet meer zeggen dan dat het een top merk is!

Onzeker, maar goed afgelopen

Nadat ik mijn planner had besteld hoorde ik maar niks van hoe en wat. Terwijl de track en trace binnen 2 tot 3 werkdagen zou zijn. Na 5 werkdagen niks te horen heb ik joshV gemaild en gebeld geen reactie. Dag erna nog een keer gemaild, en daar kwam binnen 12u reactie op. Nadat mailtje kwam mijn planner binnen 2 dagen aan. Vond het een vreemd verhaal, maar hij is binnen. Helaas wel beschadigd aan de voorkant.

Zeer tevreden over mijn aankoop en snelle levering.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC