Mooi product, duidelijke info over de levering

Ik heb de planner besteld. De levering zou even duren, daar werd duidelijk over gecommunuceerd. Dus dat waa geen probleem. De planner is een plaatje! Erg blij mee

Mijn bestelling is snel afgehandeld en als zeer goede kwaliteit geleverd!! Dit is mijn 5de mascha planner en mijn tweede Josh planner ! Ik vindt de afwerking aan de binnenzijde bij de kaft bij de zwarte beter als bij de beige kleur. Ik ben zeer blij.

mooie degelijke en overzichtelijke agenda

stevig materiaal, handig om door te bladeren,

Snel en netjes geleverd

Heel fijn, goed ingedeeld en overzichtelijk!

Erg fijn

Ik heb een josh v / mascha planner besteld via de brievenbus duurt dan wel langer, maar alles wordt netjes aangegeven. Je krijgt zelfs bericht als het is bezorgd top!

Mooie kwaliteit, goede service

De planner van Josh V X Masha is zo mooi. Die moest ik dus hebben. Nadat ik hem had besteld, hoorde ik een tijdlang niets en dacht dat ik toch achter het net zou vissen. Daarom heb ik hem nog een keer besteld. Inmiddels heb ik beide planners binnen. De service van de klantenservice is ook top. Iris heeft me prima geholpen. Zo blij met de planners.

Heel prettig geholpen, door een hele lieve vrouw. Denkt mee en komt met oplossingen Zeer tevreden

Efficient en Professioneel!

Super efficiente behandeling van de bestelling inclusief volledige updates van het bezorg traject.

Zaterdag besteld had het dinsdag binnen Had de binnenkant van agenda meer kleuren verwacht Maar net zo als vorig jaar was dat het zelfde vind ik jammer maar de buitenkant is wel heel mooi

Gemengd

Doordat de site er deels uit lag ben ik nu de punten verloren doordat ik niet kon inloggen met mijn account. Verder ben ik wel blij met de planner.

Top!!!

Snelle levering en goed ingepakt

Mooie kwaliteit

Mooie spullen

Heel blij mee

De week planner besteld De volgende dag al binnen Het was eigenlijk een kerst kadootje maat zo mooi Direct in gebruik genomen :)

Verzending méga snel en prachtige planner ontvangen

Snelle levering , goed verpakt

Altijd als ik wat bestel vind ik de levering keurig verpakt en snel geleverd . Niets op aan te merken ! Beveel het zeker aan !

Prima tevreden

Heel tevreden en een mooie collectie

Niet heel oplossingsgericht

Ik heb vanochtend twee aparte bestellingen moeten plaatsen omdat de site eruit lag en heb hiervoor twee keer de verzendkosten betaald. Het feit dat jullie site eruit lag is jullie probleem maar vooralsnog heb ik 5 euro moeten betalen en werd er maar 99 cent van de andere verzendkosten vergoed. Jammer van de service.

Perfect!

Sneller levering en bij retourneren snelle afhandeling!

Klantenservice en de verwachte bezorg snelheid is ruk

Er kan eens wat tegen zitten maar de manier van comuniceren en afhandelen is daadwerkekijk tenenkrommend. Anticiperen op voor hun vooraf bekende drukte schijnt niet Mogelijk

ik ga weer besteller

altijd mooi kleding hoog kwaliteit voor de prijs mooi pasvorm en snel verzenden

Fijne webshop

Top merk

Perfecte kwaliteit, en super snelle bezorg service!!

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC