Mooi product mindere service

Fantastische producten ik ben fan maar ik krijg geen antwoord als ik een mail stuur en ook geen track en tracé als een pakketje het warehouse verlaat. Dit staat in de mail dat je die wel zal ontvangen.

Klantenservice is altijd top! Super vriendelijke en behulpzaam.

Snelle levering en retour ging ook perfect

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Altijd dezelfde pasvorm.

Perfecte levering

Supersnelle correcte levering, keurige verpakking!

Nooit verwacht dat de kwaliteit van de kleding zo goed zou zijn mooie stof en mooie details, heel blij met mijn aankoop.

Verkeerde maat

Ik heb maat S ontvangen ipv maat xs. Ik had het matchende jasje al. Ik heb het niet terug gestuurd, omdat ik een feestje had en dit passende costuum wilde aandoen. In de bovenkant van de broek zit elastiek, dus ik heb het omgeslagen. Het was netjes op tijd, snel bezorgd en netjes ingepakt zoals altijd. Kwaliteit is ook altijd goed.

Dure retour

Bizar hoeveel retourneer kosten je moet betalen als iets niet past. Had anders verwacht bij zo een bedrijf.

Slecht.. heb al 3mailen gestuurd maar geen raectie

Zeer vervelend.. heb een blouse geretouneerd maar na weken nog steeds geen geld ontvangen

Slecht

Had een tas besteld in het zwart en kreeg een beige heel apart

Super snel

Alles was super

Letter N besteld, letter J ontvangen

Verkeerde letter ontvangen voor de ketting

Erg blij met mijn pak

Snelle levering, mooie broek en trui

Ontevreden

Ik ben er niet echt tevreden over jullie hadden beloofd binnen de 5 dagen een embleem op te sturen dat mankeerde op mijne slipper en heb nog altijd niks ontvangen. Ik heb than op één week 3 paar schoenen besteld, jammer.

Zeer slechte service

Na 1 dag kwamen we er achter dat het koord van het product niet goed was. Verzoek gedaan voor een nieuw product of koord om probleem op te lossen. Enige aanbod was 20% retour. Hier kun je geen goed product voor terug kopen of het probleem op lossen. Trui als onderdeel van een trainingspak t.w.v. 80 euro.

Super snelle levering !!

Ik had op een namiddag een t shirt besteld en kwam de volgende ochtend al binnen! Kwaliteit van de t shirt is prima. Ik ben tevreden!

Zeer goed.

Prachtige laarsjes!

Snelle verzending

Mooie kleding. Goede kwaliteit! Snelle levering en uitgebreide betaling mogelijkheden.

Zeer reactief Makkelijk te bereiken Vriendelijk aan de telefoon

Mijn ervaring is dat ik erg tevreden ben met de bestelling

Prima als in order alleen een belachelijk groot doos om mijn laarzen.

Prima als in order alleen een belachelijk groot doos om mijn laarzen.

GOed

44 Keienbergweg