Boven verwachting

Ik heb ‘s avonds rond een uur of 8 mijn nieuwe blouse besteld en hij was de volgende dag al on huis. Hij valt iets oversised omdat ik niet zo heel groot ben, maar ik stop hem in mijn broek en hij ziet er super leuk uit. Blij met de blouse en de service.

Super!!

Jullie website heeft mooie kwaliteitieve kleding ik vind het Fantastisch

De eerste keer dat ik kleding bij jullie heb besteld was het heel kwalitatief en mooi en jullie hebben mijn type/smaak qua kleding en het is heel makkelijk en snel om bij jullie te bestellen ik ben super blij dat ik jullie site heb gevonden en ik ben blij dat jullie ook een nederlands bedrijf zijn. Ik heb het zelfs aanbevolen aan mijn dochters en vriendinnen!!

Prima, binnen een paar dagen in huis.

Goede kwaliteit spullen. Ben er erg blij mee!

Matige service

Helaas was de levertijd van mijn pakketje een stuk langer dan aagegeven. Hierdoor had ik geen cadeautje voor mijn vriendin haar verjaardag. Eenmaal binnen had ik ook nog alleen een telefoonhoesje binnen zonder de gouden koord.. Ik vond dit niet duidelijk aangeveven en ging er vanuit dat voor die 25,- er ook een koord bij zat. Mijn eerste bestelling op josh v viel dus een beetje tegen, hopelijk is dit in de toekomst beter!

Perfect heel snel leveringen en goed ingepakt

Petje af voor de service van Josh V

Alleen maar goede ervaringen met de bestellingen bij Josh V. Netjes op tijd en keurig verpakt. Ik ben en blijf een grote fan.

Ik heb nog maar 1 keer besteld en goede service

Snelle en verzorgde levering

Bezorgt binnen de beloofde tijd en netjes verpakt!

Snelle vriendelijke service

Afgelopen maand iets terug moeten sturen en was mijn retourlabel kwijt. Heel netjes een nieuwe gekregen en hele nette mail.

Netjes en snel

Buitengewoon goede service, snelle en nette levering.

Super items !

Super mooie kledingitems voor een gepaste prijs.

altijd een snelle en betrouwbare levering

snelle levering en mooi product. I love Josh V.

Kleding is van mooi en van goeie kwaliteit. Bestelling is de volgende dag binnen en bij out of order krijg je snel reactie op je mail. Ik stond voor een tas op de wachtlijst, 2 dagen later besteld en ontvangen! ❤️❤️❤️

Altijd goed

Bezorging snel en goed Alleen het retour geld nog niet terug

Bezorging ging snel en goed. Producten snel binnen. Alleen een aantal dingen retour gestuurd en dat geld heb ik nog steeds niet binnen

Waardeloos kwaliteit

Vlekken op het jasje alsof er aceton op gelekt was. Nog geen cent terug gezien terwijl ik van te voren betaald had. Waardeloos kwaliteit en diep teleurstellende koop!!! NOOIT MEER!!! NIET BESTELLEN DUS!!!

Prachtige tas

De producten van Josh V zijn altijd prachtig en van goede kwaliteit. Ze laten je echt vrouw voelen.

Alles gaat naar wens.

Soms valt de maat wat kleiner dan verwacht, ik stuur het terug zonder probleem.

Oke

De jurk was erg mooi nadat ik hem gestreken had. Dus het pakketje was minder mooi.

Niet vlot

De foto’s op de website zijn heel verwarrend, te ver, niet genoeg gedetailleerde foto’s. De stof kan je practisch niet zien uit de foto’s

Helemaal goed

Alles verliep goed. Snelle levering en goede retourvoorwaarden.

Snelle, nette levering. Productkleuren komen niet altijd overeen.

De website is prachtig, het verzenden gaat super snel en de items zijn heel netjes verpakt. Retourprocedure is eenvoudig. Het enige nadeel vind ik dat de productkleuren niet altijd overeen komen met de foto's op de website. Het jurkje dat ik bestelde had niet dezelfde tint als op de foto. Dat klinkt misschien als 'gezeur' maar ik vond de kleur op de website veel mooier dan de daadwerkelijke kleur. Zonde!

Topkwaliteit en super snelle levering!

Nieuwe favoriete winkel!

Goede service!

Mooie site, geweldige kleding en nagedacht over de communicatie! Geen standaard mailtjes

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC