Geweldige service van prachtige producten, mooi verpakt en vlgs afspraak snel geleverd!!

Een zeer goede ervaring om online mijn favorite items de volgende dag al keurig geleverd te ontvangen!!

Reageren snel en kijken goed met je mee

Helaas een fout in het product. Volledig een nieuwe vergoed.

Klantvriendelijk behulpzaam

Klantvriendelijk bedrijf die je altijd goed te woord staat. Servicegericht! Reageert snel op afhandelingen.

Matig

Ze beweren dat ik een artikel te weinig geretourneerd heb. En het nu moet gaan betalen, heel vaag.. Terwijl ik al lange tijd trouwe klant ben..

Heel fijn

Hele snelle services, goed contact en snelle levering.

Matenlabels kloppen niet helemaal voor mijn gevoel maar verder echt snelle verzending, zo min mogelijk plastic en de kleding is duurzaam! Houd ik zeker van, daar betaal ik graag voor

Mail 8 juni

Ik heb 8 juni een mail gestuurd met een vraag en geen antwoord gekregen…

Snelle bezorging en makkelijk terugsturen. Natuurlijk is gratis terugsturen altijd aantrekkelijk maar vanuit een milieubewust oogpunt gezien helemaal niet zo slecht.

Slecht

S middags bestelling gedaan. Motto is: voor 22 uur besteld, volgende dag geleverd. Bestelling is niet op tijd uit warehouse verstuurd. Via mail gevraagd of de bestelling de volgende dag geleverd werd, geen reactie gekregen!

Mijn ervaring met Josh-V is uitstekend! Snelle levering, en heb een keer telefonisch contact gehad met de klantenservice en die waren ook erg vriendelijk en goed geholpen.

mooie laarzen, snel geleverd in nette verpakking

Ik koop niet graag schoenen online, in verband met vraagtekens over pasvorm en kwaliteit. Toch ben ik erg blij met mijn aankoop bij JOSHV, heldere omschrijving op de website, advies over de maten was erg duidelijk. Kwaliteit van mijn aankoop was goed. Al met al zal ik vaker terugkomen!

Slechte kwaliteit telefoonketting

Is gebroken na 2x gebruik. Na het indienen van de klacht en op verzoek doorsturen foto niets meer vernomen...

Mooie kwaliteit en valt op maat

Mooie kwaliteit kleding en valt perfect op maat

Artikelen zijn prachtig, wijze van verpakking onvoldoende.

Ik had 2x2 koffielepeltjes. Maar in een doos/verpakking waar normaal 4 jurken in verpakt worden! Daardoor is het afgeleverd bij een servicepunt. En heb ik het moeten afhalen. Op zich geen probleem maar dit had met gemak door de brievenbus gepast.

Op tijd geleverd en goed afgehandeld

Blij!

De top is erg mooi en ook zeer mooi verpakt wel duur maar dan heb je ook een mooi item.

Goede en snelle service

De bestelling was netjes ingepakt en snel geleverd. Fijn is dat er ook een retourbon aanwezig is, mocht iets niet passen of bevallen. Top!

De bestelde artikelen passen perfect! De broek is lang genoeg. (voor mijn 1.88m) Heel blij mee! Bestelling ook supersnel geleverd!

Vlot

Vlotte afwikkeling van het retourneren

Helemaal goed, jammer dat de jurk niet paste !

Ik dacht dat dit merk te klein uit zou vallen voor mij. Maar door de Shake paste ik toch twee stukken.

Prachtige jurk super kwaliteit

Prachtige jurk, super kwaliteit ! Heel erg blij mee