Altijd netjes verpakt!

Snel

Een echt cadeautje om uit te pakken !!!

Mijn ervaring met JoshV is uitmuntend

Makkelijk bestelling geplaatst, verkeerde maat retour gestuurd. Terugbetaling duurde wel even maar toch ontvangen

Snelle service. Mooi verpakt. Goede en duidelijke uitleg hoe te retouren.

Netjes verpakt , niet te lang onderweg

Alles perfect.

Bestellen is prima.Terugsturen en geld retourneren is ook perfect. Heel zorgvuldig ingepakt.Ben echt tevreden.

Prachtige kleding. Mooi merk. Snelle service.

Goede service, kwaliteit niet naar wens.

Ik vond de service erg goed (tot nu toe, mij. Retour is nog niet behandeld :)). De kwaliteit van het badpak vond ik erg tegenvallen, en niet in lijn met de prijs ervan. Daarom ook teruggestuurd.

Snel levering en de artikel heel goed gepakt

heel goed

alles volgens plan

Levering is top, retourbeleid (2,95 kosten) + uitbetaling is matig voor zo'n luxe merk

Wachten op formulier

Ik heb mijn vriendin een tas Caro gegeven van 150,- en die is binnen een maand kapot gegaan. Contact opgenomen en ze kon hem opsturen. Maar ze zouden een formulier opsturen maar is nog steeds niet gebeurd.

Mooie pasvorm en materialen

Altijd snel binnen. Mooie verpakking En prachtige stoffen

Telefonisch contact gehad

Uiterst vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg over de maten.

mooie oorbellen besteld die mooi blijven en snel geleverd!

al met al dus een positieve ervaring :-)

Waardeloos!

Tijdens het eten maken kwam er een vlekje op mn shirt. Gelijk in de was gedaan zonder vlekkenreiniger want dat mog niet. Volgens wasvoorschrift gewassen. Vlek kreeg ik er niet uit en zelfs letters waren vervaagd. Mail gestuurd kunnen ze niks doen. Neem aan dat je normaal een vlek uit een shirt weg krijg en dat het niet gelijk hoort de vervagen!! Echt slechte service voor t eerst bij Josh v besteld nou nooit meer! Anders krijg ik daar ook geen vlekken meer eruit! Dan betaal je dan voor niks!! Voor rotzooi! Heb dit nog nooit gehad bij een ander merk..

Top geregeld allemaal!

Super klant vriendelijk alles geregeld.

Super snelle levering

Snelle levering en altijd de juiste pasvorm

Top merk!

Alleen maar lof voor Josh V! Goeie service, altijd! Super mooie kleding!

Snel , mooi verpakt

Beste Josh v, Prachtige kleding mooie kwaliteit goed verpakt in plastic Top. Helaas heb ik vorige week lange jurk gekocht die echt helemaal verkreukt was prijs 169.95 dit vond ik wat minder. Ben hele avond kwijt aan stomen. En waarom moet ik bij elke besteling die ik niet neem 2.95 betalen ??? Mvg jer Sonna

Snelle levering, alles te samen super content .

Alles naar wens

Snel bezorgd en netjes ingepakt. Erg blij mee!

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC