ik ben gewoon heel tevreden

Over zowel de kwaliteit van het geleverde als de afwikkeling van de bestelling ben ik heel tevreden.

Goeie service en snelle levering

Mooie kwaliteit en gewoon top

Na 2 week nog steeds niks gehoord over mijn retour

Ik hoop dat mijn retour snel via Klarna wordt geregistreerd.

Super snelle verzending & service

Alles netjes verpakt & snel verstuurd. Super goeie service met betrekking op retouren.

Jammer dat er 2 weken later ineens 20% korting is.

Ik ben blij met de producten maar vindt het erg jammer ik te zien dat er 2weken later 20%korting is.

snel in huis

Ik ben tevreden ,over mijn bestellingen, alleen mijn laatste bestelling was ik niet tevreden. ik zou een tas krijgen bij mijn bestelling die heb ik niet gehad , ik kreeg een zak voor schoenen. Het was leuk geweest als het vermeld was.

goed en optijd

Bestelling gedaan en op tijd geleverd, alles was netjes verpakt alleen de jumpsuit lag als een vaatdoek in de doos. Geen plastic of papier er om heen. Erg jammer.

Niets aan toe te voegen.

Super !

Handige website, snelle reactie en levering. Uiteraard producten met kwaliteit.

Top snelle levering mooi martiaal en omdat ik volslank ben is er mooi op ingespeeld dat ook wij iets leuks aankunnen. Helaas was ik een dag te vroeg met bestellen omdat er vanaf maandag de gratis cadeautjes verzonden werden met je bestelling. Heb nog een opmerking gemaakt maar helaas heeft dat niet geholpen :( Had toch voor een een leuk bedrag aan kleding besteld.

Mooie producten en op een nette manier geleverd

Josh V heeft mooie, duurzame producten die met zorg worden ingepakt en opgestuurd.

Positieve ervaring! Goede en snelle service en alles staat duidelijk aangegeven

Aan de telefoon zijn ze altijd even aardig

Prachtige kleding, maar in een kapotte doos

De afgelopen keer dat ik een vestje had besteld, kreeg ik deze geleverd in een doos die helemaal gescheurd en ingedeukt was.. Verder blij met het vestje

Super snelle levering en mooi verpakt

I love Josh V! Mooie materialen, mooi verpakt en een snelle levering

Fabulous!

De service is waanzinnig! Snel, vriendeijk en netjes. Ik miste een knoopje. Na een mail werd deze direct opgestuurd. Goede service als je het mij vraagt!

Matig

Ear cuff besteld. In de omschrijving staat dat je het een beetje kan om buigen in de gewenste grootte, en vervolgens dicht te buigen. Dit klopt niet. Ear cuff is totaal niet te buigen ook niet een beetje waardoor het item makkelijk van m’n oorschelp valt. Ook de Rosabella blouse gekocht maar M. Deze valt bij de boezem als een maat L.

Perfecte oplossing omtrent garantie

Zeer professioneel bedrijf als het gaat om communicatie en consumer service. Alle lof voor het merk JOSH V. Ga zo door dan is waarschijnlijk elke klant een tevreden klant

Mijn ervaring is heel erg goed. De kleren zijn top

alleen cadeaubon gekocht

prima gelukt te bestellen

Geweldig merk

Ik vindt josh v een van de mooiste merken van dit moment. Erg stijlvol, stoer en vrouwelijk tegelijk. De stoffen zijn waanzinnig mooi en mijn bestellingen zijn altijd de volgende dag al in huis.

Matig

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Ik had een ring besteld en kreeg een lekker D hanger. Deze heb ik dus moeten retourneren en daar betaal ik zelf dan weer kosten voor. Ik ben zeker voorstander van zelf betalen voor een retour alleen dit was de fout van Josh V. Mvg

Super goed

Duidelijke site, goede communicatie en snelle levering

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC