Mooi product

Mooi product snelle levering

Mooie blouse en snelle levertijd

Klassieke blouse besteld, is van degelijke kwaliteit en hele mooie strassknopen. Werd tot mijn verrassing in minder dan 24 uur bezorgd!

Keurige verzorging

Geweldige service

Mooie kleding goede collectie en voor jong en iets ouder. Ben zeer tevreden.

Mooie doos met prachtig jasje. Helaas paste hij mij niet goed

De verzending is goed pakketten worden netjes ingepakt. Ik heb alleen al een paar keer de klantenservice willen bereiken telkens is iedereen in gesprek en dan spreek ik een terugbel verzoek in, maar ik ben ondertussen nog nooit terug gebeld.

Erg traag

Een bestelling geplaatst, broek een gaatje in en zit nu al 2 weken te wachten tot ik hem terug kan sturen. Erg jammer!

Super kwaliteit en erg snelle levering!

Mooi product en snelle verzending

Super mooie producten en snelle verzending. Aanrader!

Dramatisch

Kleding komt gekreukeld, vol stof en veel te laat aan.

Prachtige Planner.

Op 4 febr.jl. heb ik voor m’n kleindochter een Masha Planner bij jullie gekocht en betaald: kenmerk MO8674791M97AG2V0020004741852662JV317036joshv.com. Deze heb ik ruim ‘n week later ontvangen. Mijn kleindochter had ‘m inmiddels zelf gekocht. Dat was de reden dat ik de planner op vr. 12 febr. terugstuurde naar u. Heeft u ‘m ontvangen en zoja: wilt u het bedrag van E 27,98-E 2,99 = E 24,99 aan mij terugstorten ? Mevr. A.H. van Heel, Rotterdam. Bij voorbaat dank !

Jammer

Goedemiddag, Ik vind het zeer spijtig dat de maten helemaal niet kloppen. Ik bestel maat xs en ik pas er nog 3 keer in. Ook is het jammer dat de winkels die Josh v verkopen de maten niet kunnen bijbestellen terwijl ze online toch nog te koop zijn. Ik koop liever in de winkel zeker in de winkel “paparazzi” in Genk de service is daar top. Hun zorgen voor mooie combinaties waardoor de mensen het merk Josh v goed kopen. Een winkel dat jullie merk laat bloeien

uitstekend

Onvoldoende

Josh V is een merk wat m.i een bepaalde luxe uit wil stralen, en het kopen bij dit merk zou een beleving op zich moeten zijn. Helaas is dat bij mij niet het geval geweest, en natuurlijk kan dit altijd gebeuren maar om mij een voucher te geven van 10 euro is natuurlijk een vreemde compensatie. De reden van het ontvangen van deze voucher is omdat mijn bestelling 11 dagen op zich liet wachten, wat natuurlijk ook vreemd is als je adverteert met voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis. Na een aantal keren contact openomen te hebben met de klantenservice ontving ik zoals gezegd ter compensatie een voucher van 10 euro om te besteden bij Josh V. Door de eigenaresse van het merk werd mij persoonlijk verteld dat ik "blij moest zijn met deze geste, omdat Josh V eigenlijk nooit voucher uitgeeft! én omdat de fout niet bij hun maar bij de vervoerder lag (dat kan zo zijn, maar dat is natuurlijk niet mijn 'probleem') Ik ga de 10 euro niet meer besteden, na deze ervaring bij Josh V, en dus is het een compensatie die Josh V een klant heeft gekost en een niet zo leuke review op het internet. Echt jammer dat het zo heeft moeten gaan.

Duurde lang geen Track en Trace

Het duurde heel lang. Daarvoor wel mailtje gehad. Geen mail ontvangen met track en trace.

Zeer tevreden!

Snelle levering en heel blij met mijn Mascha planner!

Altijd goed verlopen

Fijn en betrouwbare webshop.

Slechte communicatie en slechte levering!!!

Josh v beloofd heel wat als het gaat om de leveringstijd, echter kan josh v dit al 2x nie waarmaken! Erg sonde. Als je dan contact op wilt nemen met josh v reageren ze erg laat. ( niet binnen 24 uur in ieder geval) geen aanrader!

ONDUIDELIJK

De planner is prachtig aan de buitenkant, maar de teksten zijn in sommige kleuren nauwelijks te lezen. Er ontbreekt naar mijn inziens ook een ’jaaragenda’ het is op deze manier niet eenvoudig om een afspraak in de toekomst te plannen omdat alles blanco is. Ik zou graag een volgende keer een echte AGENDA zien. Alle stickertjes leuk, maar zo klein dat ze nagenoeg niet te gebruiken zijn. Ik heb mij vergist in deze aankoop en heb mij laten beïnvloeden door de goede reviews. Ik ben teleurgesteld. Hopelijk hebben jullie iets aan de goedbedoelde adviezen/ opmerkingen. Vriendelijke groet, Yvonne

Slecht

Verzending ging niet goed, telkens als ik belde kreeg ik wacht nog maar 2 dagen of langer en dan kan je weer bellen. Ene keer was die wel bij post nl anders keer lag mijn pakket te wachten op verzending. Jammer

Snel en goed verpakt

Ik heb een tweede JoshV/Mashaplanner besteld voor mijn zus die ten eerste heel er mooi is en waar ik ten tweede een hele gelukkige zus door heb omdat ik nog aan die versie ben geraakt. De planner is in goede staat toegekomen en was sneller dan verwacht geleverd.

Goed en optijd ook mooi verpakt!

Mooi en goed product

Moest eerst even kijken hoe ik de planner ging indelen, maar heb mijn fraai gevonden en hij werkt goed!

Gewoon goed, niets op aan te merken

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC