Vind alles van josh v geweldig

Kleding zitten perfect, en de kwaliteit is super goed. Ben er erg blij mee

Superfijne trui gekocht

Mooie trui gekocht !!! Ben er blij mee.

Mooie kwaliteit

Zeer mooie collectie.

Zeer mooie collectie. Fijne communicatie. Snelle verzending.

Snel geleverd, maar zo jammer dat nu mijn aankoop 30 euro is afgeprijsd. Zou mooi zijn als dit gecorrigeerd wordt. Mvg Diana van Breugel

Heel verzorgd

Het uitpakken van mijn bestelling was al een feestje. Zo verzorgd en mooi. Het leek wel een cadeautje.

uitstekende snelle serive en levering

Snelle levering netjes op tijd. Goed kwaliteit. Netjes ingepakt.

Leuk jurkje, aanrader.

Mooie jurk, zachte, fijne stof. Leuke details. Maat kleiner bestellen zeker een aanrader.

Heel blij met deze mooie tijdloze tas. Ondanks de drukke feestdagen razendsnel in huis.

Tas is van erg mooie kwaliteit en combineert met veel verschillende stijlen.

Kwaliteit en prijs absoluutttt neit in verhouding

Erg duur voor vooral ‘markt’ kwaliteit. Fotos voldeden totaal niet aan de werkelijkheid.

Snelle levering, mooi ingepakt. Kortom prima

goedkope kwaliteit voor een hoofdprijs

na onnodig lang moeten wachten op mn pakketje, valt deze Mascha planner vies tegen. Ik had meer verwacht, maar dit had net zo goed een Hema agenda kunnen zijn. De inrichting van de structuur noch de materialen zijn de prijs waard. bespaar jezelf de moeite!

Snelle levering,mooie verpakking met begeleidende brief, uitstekend passend bij de prachtige jumpsuit die ik kocht. Mooie kwaliteit en uitstekende pasvorm. Duur was het wel, maar in alle opzichten het waard! Ga er nog veel plezier van hebben en voel mee het goed gekleed en vrouw in deze kleding! Top! Zou graag model worden voor dit merk!

Slechte kwaliteit voor een hoge prijs

Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Een heel duur jurkje en dan zo’n slechte kwaliteit. Echt heel jammer. Het kwam al geheel verfrommeld uit de doos. En na het een dag op de hanger uitgehangen te hebben was het nog niets beter. Dit is niet wat ik van Josh V verwacht.

Ik vind echt tevreden met alles

Ik ben zeer tevreden

Ik vind echt tevreden met alles

Ik ben zeer tevreden

Slechte kwaliteit voor een hoge prijs

De prijs / kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Een heel duur jurkje en dan zulke slechte kwaliteit. Echt heel jammer. Het kwam al helemaal verkreukeld aan. Echt niet wat ik van Josh V verwachte.

Ik had voor deze prijs echt een betere kwaliteit verwacht

Mijn jurkje kwam geheel verfrommeld aan. Ik heb het een dag aan de hanger laten hangen in de hoop dat het uithing maar het bleef zo. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik slecht

Matig

Blouse ontvangen met een knoop eraf. Blouse retour gestuurd. Kreeg helaas wel een rekening van €2,99 voor hun verzendkosten.. jammer! Ik had nog op de factuur gezet waarom de blouse retour kwam.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC