Snelle levering en mooie kwaliteit producten

Slechte product omschrijving

Mooie kwaliteit kleding, makkelijk besteld en vlotte verzending

Top service!

Mijn bestelde planner helaas niet mogen ontvangen. Gebeld naar de klanten service en kreeg meteen een nieuwe opgestuurd! Top service, vriendelijk personeel van de klanten service. Top top top! 5 sterren :)

Top service!

Snelle levering Super leuke kleding en goeie kwaliteit Vrijdag besteld Zaterdag kon ik het al aan

Mooi product

Snelle levering en een mooi product.

Heel correct

Goede bezorger

Heel correct

Goede bezorger

Niet goed

Na 1 keer dragen gat op de naad van het kruis. En bovenkant voet. Maat is goed dus dat is niet de oorzaak.

Niet goed

Fijne webshop en snelle levering

Mooie producten en supersnel bezorgd!

bestelling duurde te lang

ik had een agenda besteld, en het duurde 2 weken tot het er eindelijk was. De kwaliteit is ook niet al te best. Losse naden en scheve naden.

bestelling duurde te lang

Goed verzorgd artikel en snel geleverd

Matig

Blouse ontvangen met een losse knoop. Blouse tetour gestuurd uiteraard. Helaas kreeg ik een tekening van €2,99 , hun verzendkosten, omdat ik mijn pakket retour heb gestuurd

Matig

Blouse met een losse knoop ontvangen. Blouse retour gestuurd. Kreeg helaas wel een rekening van €2,99 aan verzendkosten omdat ik mijn order retour had gestuurd.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC