Retour

12-2 mijn bestelling retour gestuurd. 16-2 retour ontvangen volgens track en tracé 24-2 mail gestuurd naar klanten service en 26-2 nog geen antwoord gekregen.

Retourverwerking duurt wel lang

De jas die ik bestelde was mooi, mooi ingepakt ook! Helaas te groot en dus retour. Dat is nu bijna 2 weken geleden en heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen dat de jas is aangekomen, ook geen geld terug. Volgens de tracking is de jas wel al een tijdje terug in het distributiecentrum...

goede service

comfortabel

Mooi en goede kwaliteit

Mooie collectie, vooral zomerseizoen, draag graag de mooie jurkjes

Mooi artikel van top kwaliteit

Slecht

Ik heb mijn bestelling 21 dagen geleden geretourneerd. Krijg geen antwoord op e-mails behalve dat het druk is. Telefoon wordt niet opgenomen super lang in de wacht. Slechtste service die ik ooit heb gehad!

Snelle levering en wanneer je iets wilt hebben wat niet meer in je maat is wordt er werk van gemaakt om het je alsnog te leveren.

Op 3 februari een artikel terug gestuurd, maar nog geen geld terug ontvangen. Duurt best lang.

Duurt heel lang voordat je je geld retour krijgt .

De kleding en schoenen die ik heb gekocht bij JoshV zijn van goede kwaliteit en blijven mooi.

Tot mijn klacht heel goed

Heb nu een probleem met een jas. Wat verloopt dit moeizaam, hele slechte communicatie . Als dit niet opgelost wordt ben ik er klaar mee ,ben nu al 3 weken bezig met deze klacht.

Top kwaliteit

Product altijd naar wens

Goede kealiteit. Super webshhop

Elke bestelling snel in huis en altijd perfect!

Top webwinkel!

Pakketje retour gestuurd

Na bijna een maand geen reactie op mijn retour pakket, betaling ook nog niet verwerkt hierdoor. Via track en tracé ligt het pakket 2dagen na retourzending terug bij josh v.

Slecht.

- bestelling komt laat -retour wordt niet verwerkt - slechte communicatie

Retouren worden niet verwerkt dus geen geld terug

3 weken geleden een pakket retour gestuurd maar nog steeds mijn geld niet terug. Reageren niet op mail en zijn telefonisch ook niet bereikbaar.

Jammwe dat het zolang duurt voor jr jr geld terug hebr

Slecht met terug boeken

Mijn bestelling is er na 3 weken nog niet

Terwijl het een brievenbuspakket is

Kleding top, retourbeleid sneu

Kleding is super, helaas zat het net niet mooi dus toch moeten retourneren. (Ligt niet aan het merk of de pasvorm, ik ben veel afgevallen en ben niet gewend aan mijn nieuwe maat) Op 1 februari de bevestiging gekregen dat het binnen is en verwerkt en mijn geld nog niet teruggekregen. Snap ik oprecht niet, zit je het te tellen tot de laatste dag om het terug te geven? Vreemde situatie. Ik zou Josh V dan ook voortaan bij een andere webshop bestellen.

Top, snel geleverd mooi verpakt altijd echt een cadeautje als mijn bestelling binnenkomt!

Uitstekend!

Heel erg slecht

Na bijna 2 weken geleden een pakket retour te hebben gestuurd, nog geen reactie of geld terug. Op mails reageren ze ook niet.

Product niet ontvangen

Order geplaatst maar na twee weken nog niks ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice staat binnen 24 uur reactie. Komt er een reactie dat het druk is. Na een paar dagen weer zelf contact opgenomen. Krijg ik het bericht dat er een fout is gebeurd bij verzending. En het geld retour komt. Ik had liever mijn product ontvangen.

Retouren worden niet verwerkt

3 weken geleden een pakket retour gestuurd maar nog steeds niet mijn geld terug. Helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt en is er al vaker iets mis gegaan met bestellingen. Reageren niet op mail en je krijgt een standaard mail dat het druk is. Heel jammer want de kleding is niks mis. Voortaan Josh v ergens anders bestellen.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC