Snelle levering top kwaliteit betaalbaar alleen jammer ik heb iets terug gestuurd 2 februari maar nog steeds in de retour zending bij klarna nog niet recht gezet dus kan nu f niks bestellen omdat bij klarna het bedrag nog open staat beetje jammer

Hele leuke kleding, maar maten kloppen niet altijd en kwaliteit ook niet altijd even goed

Super leuke kleding, maar de maten kloppen soms niet (ene keer heb ik een xs, dan een s of zelfs een M) en ik heb al een paar keer gehad dat de stof ging pillen.

Alles wordt op tijd geleverd. En zo mooi verpakt.

Retourbetaling mega traag!

Mijn bestelling was er zo, binnen 2 werkdagen, dat was super maar helaas wacht ik al bijna 2 weken en dus morgen 10 werkdagen op een retourbetaling, dat vind ik toch echt wel heel erg traag…

Slechte terugbetaling

Producten zijn mooi, maar heel moeilijk om juiste maat te vinden voor vollere vrouwen! Bij retourzending duurt het ontzettend lang voordat je geld terug krijgt!

Voor het eerst besteld, prima.

Dit was mijn eerste ervaring en een goeie.

Teleurgesteld

Actie Finalsale Ik heb een blazer besteld , zwart maar S. Andere maten waren al weg. Blazer is te krap op de schouders, maat M zou beter zijn geweest. Jammer. Kijk ik op de site . Is die maat er ineens wel maar de extra korting van 20% niet meer Ruilen kan niet I heb nog een mail gestuurd, maar hierop is nooit gereageerd Dus een teleurstellende ervaring met JoshV

EEN HELE FIJNE WEBSHOP

EEN HELE FIJNE WEBSHOP DIE PRACHTIGE KLEDING MAAKT

Snelle verzending.

Mooie kwaliteit en goed contact

Ik heb volgens mij de halve wintercollectie in mijn kast hangen en elk kledingstuk is van geweldige kwaliteit! De levering ging ook snel. 1x contact gehad met de klantenservice en zij waren supervriendelijk en behulpzaam. Ik ben groot fan van het merk en raad het ook echt aan.

Slechte communicatie

Mailtje gestuurd naar aanleiding van mijn retourzending, maar krijg geen reactie. Ondertussen al 2 weken geleden een pakket geretourneerd maar geen ontvangstbericht gehad en geen reacties op de mail die ik heb gestuurd! Jammer want het gaat om een bestelling van ruim 300,-

Retour wordt niet verwerkt

Bestelling werd snel geleverd, maar wacht inmiddels al meer dan een maand op verwerking van mijn retournering.

Prima snelle levering, mooi product

Een prima en snelle levering, prachtige en handige tas.

Al 10 jaar koop ik kleding van josh v. Groot fan pasvorm altijd goed de kleding geeft een luxe-gevoel en straalt dat ook uit. Eigenlijk nooit problemen en valt er iets voor dan is er een fantastische en behulpzame klantenservice die het probleem oplost.

Teleurgesteld

Helaas; ik had een ecru kleurige blazer besteld maar deze pasvorm was niet goed dus heb m retour gestuurd. Eind januari gedaan en het geld is nog niet gestort. Heel jammer.

Leveren goed, retourneren slecht

Heb vorige week woensdag product geretourneerd en nog steeds geen geld terug ontvangen

Gewoon geen reactie

Ik krijg nog €225 terug van jullie ik heb gemaild en gebeld en nog steeds heb ik niet terug. Voor zo’n bekend merk had ik wel wat beters verwacht

Snelle levering van ontzettend mooie kleding

Niet echt super vriendelijk

Mooie spullen mijn bestelling was defect en terug gestuurd gebeld of ik nieuwe kon krijgen ik kreeg geld terug en moest nieuwe bestellen niet erg vriendelijk aan de telefoon en intussen nog steeds geen geld terug.

Snelle levering, heel blij met alles

Snelle levering van mijn order. Zag er allemaal keurig uit.

Tas kwijt

Tas kwijt door PostNL met bezorgen. Tas uitverkocht en geen oplossing

Just perfect!

Inmiddels 4 tassen verder en nog altijd even blij en trots als de eerste dag! Ik voel me vele euro's meer waard met zo een mooie tas bij mij outfits!

Levering perfect… service en retourneren dramatisch… jammer!

Zie titel

Mooie collectie, rappe levering en top service.

Zeer slecht

Krijgt geen reactie en alles duurt heel erg lang qua verwerking

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC