Mooie producten en snel bezorgd!

Ik heb een bestelling geplaatst voor producten die later afgeprijsd werden. Omdat het niet mogelijk was om het prijsverschil terug te ontvangen, heb ik de bestelling teruggestuurd en de producten opnieuw besteld, wat natuurlijk geen probleem was! Mooie producten en snel in huis.

Josh v heeft altijd super leuke dingen, hele leuke combinaties en duidelijke foto’s. Ook dat je het in Een video kan zien is super leuk gedaan

Matig

Retour na 3 weken nog niet verwerkt en geen geld terug gekregen. Op de mail krijg je alleen mails dat het druk is.

Slecht

Ik krijg helaas geen antwoord op mijn mailtjes. Ik mis 2 artikelen bij de levering maar doen hier helaas niks mee.

Top kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Retourproces duurt erg lang

Heb een broek besteld, maar was niet tevreden over stof en snit. Stugge stof en deze leek wat vlekkerig/stoffig. Broek de volgende dag retour gestuurd. Dit is inmiddels ruim een week geleden. Op e-mail wordt niet gereageerd. Ik ga nog wel 3 x nadenken of ik hier weer zou bestellen.

Niet zo goed!

Kreeg kapot artikel toe gestuurd!

Een planner besteld, waar een foutje in zat. Contact opgenomen, snelle reactie en oplossing! Heel blij met de planner!

Duidelijke site met een snelle bezorging en vriendelijk personeel bij vragen.

Duidelijke site met een snelle bezorging en vriendelijk personeel bij vragen.

Hogere verwachting gehad mbt afhandelen van retouren

Mooie kleding op de foto maar in het echt viel dit tegen. Items geretourneerd. Inmiddels 9 dagen geleden zijn de items aangekomen bij JoshV. Hiervan nog geen bevestiging of het verzoek van betaling ingetrokken. Viel tegen.

Voor zo’n merk slecht

Retour gestuurd artikel is volgens de track en tracé 19 januari ontvangen door Josh. Niks meer van gehoord. Geen Mail en geen geld terug.

Mooie kleding slechte service

Langzaam met verzenden nog langzamer met verwerken van retouren. Voortaan bestel ik de kleding van Josh V via Eddys of JHP.

Sales prima, maar retouren ….

Met sales gaat het over het algemeen goed. Het komt nog wel eens voor dat ik iets bestel, dat op voorraad is, en dat ik niks verneem als toch blijkt dat het is uitverkocht. Echter retouren verwerken, duurt te lang. 15 werkdagen wachten eer een retour afgehandeld is, dat kan moet in deze tijd sneller kunnen. Ook het oplossen van mijn probleem met mijn inlogaccount wordt niet opgelost. Dus aan de technische kant liggen ook wat puntjes die niet tijdig worden opgepakt.

Retourverwerking duurt ontzettend lang

De kleding is heel mooi, maar de retourverwerking duurt ontzettend lang! Ik heb 11 januari mijn pakketten geretourneerd, maar deze zijn nog steeds niet geregistreerd..

Retour duurt lang.

14 jan teruggestuurd, nog geen geld retour

Mooie kleding van super kwaliteit!

Altijd tevreden over de kleding van josh v! Hey is gewoon super goede kwaliteit stof waardoor je lang met de kleding kan doen, het blijft er gewoon goed uit zien!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit kleding . Enigste wat ik jammer vindt is dat ik lang mort wachten op het geld van wat ik retour heeft gestuurd .

Duurt lang

Mijn retour verwerken duurt lang. Een reactie per mail ook.

Slecht

Artikel niet ontvangen Gelijk gemeld met foto's en bewijs erbij en dan nog dagen moeten wachten op een reactie! Ook is het artikel dat ik had besteld uitverkocht en nu heb ik de set niet compleet en daar wordt gewoon van gezegd dit verwachten we ook niet meer en niets van een excuses of wat dan ook. Erg ontevreden! Alleen vriendelijk als je wat wilt kopen maar qua service echt beneden de maat t.o.v. andere vergelijkbare merken. Daar kunnen jullie nog veel aan verbeteren!

Goed verzorgd

Mooie kleding, word mooi afgeleverd

Correct en erg professioneel

Topmerk en service!!

Geen bestelling ontvangen na al meer dan 2 weken gewacht te hebben.

2 weken geleden agenda gekocht. Echter deze nog niet bezorgd. Contact opgenomen maar jullie geven aan dat ik geduld moet hebben.

Altijd goede ervaringen!

Vaker besteld bij JoshV en ik ben fan! Altijd nette levering en communicatie. Het enige verbeterpuntje is de snelheid van het in behandeling nemen van retour items. Dit kan wel eventjes duren. De afhandeling zelf is wel zoals het hoort.

Vlotte levering maar trage afwikkeling

Mijn maat van mijn bestelling was te groot, daarom geretourneerd. Na anderhalve week nog geen geld terug ontvangen.

Slechte service

Afwikkeling retourzending duurt belachelijk lang.

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC