Sneller de retouren afhandelen

Heb mijn aankoop ruim 2 weken geleden retour gestuurd. Erachteraan gemaild maar krijg geen reactie en geen geld. Aan de telefoon gehangen maar niemand gesproken.

Slechte service

Helaas werken er een aantal dames op de klantenservice afdeling van Josh V die totaal niet geïnteresseerd zijn in het vak wat zij uit oefenen. Hun misplaatste gevoel van 'macht hebben' en hun arrogantie doet het merk Josh V niet ten goede. De dames doen verschrikkelijk hun best om retourzendingen uit te lokken bij de klanten, dit vinden zij blijkbaar makkelijker dan service te verlenen. Hierdoor kan Josh V ook zijn milieubewuste doelstelling niet waar maken.

~Snel Bezorgd en keurig verpakt!

Snelle levering, mooi ingepakt en goede kwaliteit kleding!

mooie product

snelle service

slechte kwaliteit

Begin 2022 al een slechte ervaring gehad met de kwaliteit ( broek hooguit 2 keer gedragen vallen de knoppen eraf) Nu bijna een jaar later dacht ik probeer het opnieuw. zelfde verhaal weer met een ring, drie keer gedragen en de gouden laag gaat eraf... Persoonlijk vindt ik dat erg snel, prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

Het pakketje is met veel zorg in gepakt !! De kleding is zo mooi van kwaliteit Het is echt een cadeautje om te ontvangen

Ben helemaal niet tevreden

Ik heb 5 januari een paar laarzen besteld daarover via de mail een vraag gesteld en tweemaal telefonisch contact gehad en ik heb nog steeds geen bericht dat de laarzen er aan komen dus ben ik vanzelfsprekend niet tevreden over de afhandeling van deze order.

Beetje ontevreden

2 en een halve week geleden blazer en broek teruggestuurd en nog niets vernomen of het ontvangen is ordernummer JV 510905

Mooie kleding, wel problematisch retourneren

Het aanschaffen gaat goed, de kleding is prachtig. Echter retourneren duurt heel lang en dat is vervelend als je een maatje groter of kleiner nodig hebt en om wil ruilen.

Heel goede online chop

supermooie kleding en goede kwaliteit

supermooie kleding en goede kwaliteit

Goed en kwaliteit prima en altijd heel snel geleverd.

Wat ik alleen vervelend vindt is dat je vaak bij retourneren zolang moet wachten dat jullie de retour niet erg snel verwerken . Wacht nu ook al op bericht van 2 jassen retour gestuurd 04-01-23 En 1 jas 05-01- 23 Met vriendelijke groet Ellen Braun Bijloo

Super tevreden! 1 min puntje: Krijg sims wel vieze kleren toegestuurd

Lang wachten op retour geld

De levering was top, maar heb een tasje retour gedaan al 3 weken geleden en nog geen geld retour

Onze ervaring met josh v is top

Goede service en kleding is top

Geweldig!!!

Mijn ervaring is dat het heel duidelijk en makkelijk online te winkelen is bij Josh V! En je krijgt je kleding optijd geleverd, en het is ook nog mooi ingepakt! Ben een heeeeeeel tevreden klant! Groetjes Reina.

Voldoet niet aan verwachting

De bestelling zou de volgende dag geleverd worden. (Staat letterlijk op website!) heeft 3 dagen geduurd. Tip: zet het dan niet op de website! Dat is misleiding! Retour: ik heb pakket retour gedaan op 2-1-23. Het is nu 12-1-23. Geen enkele info/bericht ontvangen. Retour is niet verwerkt. Tenminste nog niet gecrediteerd op creditcard… (vb: Ik heb een pakket naar Lissabon gestuurd, daar had ik na 4 dagen al bericht van….) duurt allemaal erg lang… daar moeten jullie echt wat aan doen.

Snelle levering van mijn bestelling

Hele mooie gezichtshanddoekjes in een mooi verpakt doosje ontvangen. Ook de snelle levering is heel fijn!

Prachtige kleding met een fijne pasvorm

Kleding is wat ik ervan verwacht. Het enige minpuntje vind ik de lange levertijd. Daarom 4 sterren in plaats van 5.

Top website

Normaal geen xl in jurkje maar toch besteld adv maatadvies en het paste precies! Helemaal top.

Super tevreden klant al jaren!

Tegenvaller

Ik heb een paar keer iets gekocht van Josh V. De eerste indruk is goed en de kleding lijkt van mooie kwaliteit. Echter al snel blijkt dat de kwaliteit erg tegen te vallen. Trui werd snel lelijk en de laatste broek die ik gekocht had zag er wederom mooi uit maar heeft een hele rare onlogische pasvorm. Als je dan ter vergelijking kijkt naar de prijzen vind ik het erg tegenvallen. Beetje Zara kwaliteit maar dan voor een absurd hoge prijs

Fijne ervaring

Mijn eerste bestelling en zeer snel bezorgd. Goede kwaliteit!

44 Keienbergweg

Amsterdam 1101 GC