Gewoon goed!

Mijn bestelling was er snel, goed verpakt en goede communicatie over levering.

Prachtig ontwerp, slechte afwerking.

Schandalig hoe slordig kleding van deze “prijs” is afgewerkt. Plaatselijke “hersteller” e.e.a. Hersteld/netter afgewerkt.

Duidelijke en leuke mails en snelle verzending!

Goed, ik kijk uit naar de volgende Josh V/Mascha planner!

Ontevreden

Bestelde zilveren schoenen, stond ook op de pakbon. Vervolgens kreeg ik goude schoenen binnen. Gelukkig was mijn vriendin hier ook blij mee.

Goed! En snel.

Het is goeie en snelle service en qualiteit

Goede en snelle service

Bestelling geplaatst en het was goed en netjes verpakt. Ook was het snel geleverd echt top

Ik ben super blij met het product.

Het heeft een mooie kwaliteit en is zeker het geld waard! Helaas had mijn pakketje wat vertraging door het slechte weer, maar hier heb ik super netjes een mail over ontvangen.

Snelle levering, goede service en goed op de hoogte van het pakketje

Binnen 1 werkdag binnen, in goed staat.

Mooi bedrijf, goede kwaliteit kleding en top service

Erg tevreden

Uitmuntend!

Prachtige stoffen en maatsysteem is fijn. Leuk dat ik af en toe iets in de sale kan kopen, omdat ik niet rijk ben en single. In een item van Josh V kan je je heerlijk succesvol voelen, zonder het te hoeven zijn. Heb je een hele mooie outfit voor het geld ipv een paar h&m flodders. En het zijn wel vrij tijdloze kledingstukken, dus ik word er blij van. Dus mijn complimenten aan Josh V en feestelijke groet!

Snelle en goede levering. Product is helemaal naar verwachting ☺️

Tot nu toe elke keer heel goed gegaan met levering en ben er erg blij mee.

Prachtige spullen, moeizaam contact

Omdat ik maar geen bevestigingsmail kreeg met traceercode heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Alle medewerkers waren in gesprek. Ik kon aan de lijn blijven of een terugbelverzoek. Na een tijdje te blijven hangen heb ik toch voor een terugbelverzoek gekozen. Maar ik ben nooit terug gebeld. Dat vind ik slecht. Geef dan de optie niet als er toch geen gebruik van gemaakt word door het personeel.

Ik vind het een hele fijne planner! Ik houd me gelukkig nu aan mijn planning

Zeer klantvriendelijk en overzichtelijk

Zeer overzichtelijk qua bestellen, en uitstekende aflevering van de producten.

Snelle bezorging

Agenda besteld voor jarig nichtje en was op tijd ze was er erg blij mee

Heel blij mee

Mooie agenda

Goeie costumerservies! Pakje had vertraging, direct mail ontvangen. Super!

Topproduct! Maar bezorging duurde veel te lang.

Ik heb een prachtige JoshV planner aangeschaft. De planner is ontzettend mooi, verzendverpakking is ook zeer goed. Het was alleen jammer dat je slecht op de hoogte gehouden werd van de bezorging, en het duurde dan ook een ruime week voordat ik deze in huis had. De planner zou ik iedereen aanbevelen, bezorging niet.

Voldoende

Ik heb geen track&trace ontvangen, dit vond ik vervelend.

Aardig en vriendelijk personeel, helpen snel!

Er werd snel en vriendelijk geantwoord op mijn vraag

Goede uitleg over hoelang de levering duurt

Mijn bestelling was zoals op de site en snel bezorgt.

Ik had voor kerst een cadeau gekocht, de ontvanger was er super blij mee en ik dus ook. Ik had het ondanks de drukte voor de kerst snel in huis en het was netjes verpakt.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam