Mooi product, netjes verzonden en geregeld updates! Fijn.

Dit was mijn eerste ervaring met JOSH V! Ik heb de Mascha / JOSH V planner gekocht en deze na ongeveer een week ontvangen. De verzending duurde wel wat lang, maar het feit dat je wel op de hoogte wordt gehouden van de status van de bestelling met diverse e-mails, maakt dat al weer goed! Bedankt voor de leuke planner :)

Snelle levering, snelle verwerking ook weer van retour kosten.

Mooie, duidelijke website, mooi verpakt. Een cadeautje om uit te pakken

Ze zijn heel aardig! Ik raad wel aan om via Instagram te sturen want via de mail reageren ze niet

Erg vriendelijk en snel geholpen

Kreeg snel op mijn email antwoord. Duidelijk antwoord. Erg vriendelijk Het voelt persoonlijk en dat is erg prettig Top!

Super mooie kleding en geweldige kwaliteit!

Zal zeker nog veel vaker gaan bestellen.

goede klanten service en prachtige producten

door de sneeuw en covid was de levertijd langer dan de website aangaf verder enkel positieve feedback

Uitstekend!

Goede service netjes verpakt kortom erg tevreden!

FANTASTISCH

supersnelle en top service, helemaal naar wens :)

Goede communicatie en snelle levering!

Ik heb recent de JV Mascha Planner gekocht bij JOSH V, en ik ben erg tevreden over hoe dit ging! De bestelling was snel afgerond, en ik kreeg een mail over de verwachte bezorgdag. Omdat het pakketje door de brievenbus past, zou ik een track and trace code krijgen, maar een exacte levertijd kon niet gegeven worden. De track and trace code heb ik nooit ontvangen, maar het pakketje werd wel binnen enkele dagen bezorgd!

Snelle en goede levering

Mijn product is snel verstuurd en heb hem snel binnengekregen!

Snelle service!

Ik heb de Josh V x mascha planner gekocht. Hiervoor moest ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief om als eerste up to date te zijn wanneer deze weer in de verkoop zou zijn. Echter is dit niet zo geweest en heb ik het door de socials gezien dat ze weer in de verkoop waren. (dus niet als een van de eerste helaas, want ik wist dat het hard zou gaan). Gelukkig wel optijd kunnen bestellen en al binnen 2 dagen thuis mogen ontvangen, dat is erg positief! Gebruik ervan is ook zeker fijn

Goed.

Geen contact gehad, maar dat was ook niet nodig. Bestelling werd snel op de post gedaan en ik had het ook heel snel in huis. Een positieve ervaring!

Prima, wel jammer van de lange levertijd!

Prima, goed verpakt en goede berichtgeving, alleen jammer dat het zo lang moet duren.

Helemaal goed

Helemaal goed

Was top! Snelle goede service

Snelle goede (retour) service!

Fijne klantenservice

Heb kort even contact met ze gehad over een retour. Dat is zeer adequaat en klantvriendelijk opgepakt.

Josh V collectie is fantastisch!!!!

Ik hou van Josh V, Alleen de maten zijn niet voor mijn lichaam. Meestal is het of te klein of te groot. Wat ik persoonlijk jammer vindt. Ik zou wel persoonlijk, hulp van Josh V, willen. Zodat ik ook fijn kan winkelen en zodat alles past. Verder hou ik van haar collectie, de kleuren, style en alles kan je samen combineren.

Kwaliteit

Wat een mooi pak kreeg ik geleverd. Mooie kwaliteit. Mooi , ook in grotere maatvoering

Super service! Ik had een artikel binnen gekregen die een dag later in de sale kwam. 1 telefoontje en het werd op mijn factuur door gevoerd.

Prettig en keurig

Het was een duidelijk process. Artikelen kwamen op tijd, netjes verpakt. Retour label bijgevoegd. Helemaal Toppie!

Heel vlot allemaal

Positief!

Zéér vlotte en correkte service, kortom toppie

Super tevreden, steeds de juiste maat,snel geleverd, soms de volgende dag al aan huis via post nl, kwalitatief hoogstaande kwaliteit, en verzorgde verpakking, topservice...........

Prachtige kleding en goeie service

Het is prachtige kleding, van mooie stof. Snel bezorgd en goeie service

Super goed

Het pakket was zeer snel geleverd en voldoet helemaal zoals ik had verwacht. Heel blij mee

Onvoldoende

Op de foto leek het mijn smaak in het echt schrok ik van de stof keuze en de knopen ...niet mijn ding

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam