Uitstekend!

Mijn bestelling was snel geleverd. Dat verbaasde me omdat Post NL een drukke periode had. Ik heb een hele mooie rok gekocht. Het is van goede kwaliteit bevalt me heel erg goed.

Super snel bestelling geleverd en ook snel de retouren verwerkt. Prima

Oke

Levering optijd

Snel geleverd en super mooi kleren. Heel blij mee!

Goede kwaliteit en vol op stijl :) love it

Prima inzichtelijkheid van hoe en waar de goederen zijn

Ik had een retourzending en werd netjes op de hoogte gehouden en binnen 2 dagen mijn geld retour. Heel netjes.

Super snelle levering. Mijn complimenten!!

Prima webshop, alleen was het voor mij niet duidelijk te herleiden dat retouneren kosten met zich mee bracht.

Levering is perfect. Bestelling online een crime.

Bestelbutton is niet op iedere pagina afwezig

Hallo Josh V, Op zich is mijn tevredenheid goed! Maar voor nu een puntje van irritatie!!!!! Ik had de byou blazer besteld maar die was beschadigd en is retour gegaan daar de korting niet in verhouding stond. Dit alles is per email gegaan. Ik had voor deze blazer ook de pleun broek besteld zodat het een pak dus 1 geheel was. Aangezien de byou blazer uitverkocht was heb ik uiteraard ook de pleun broek retour gezonden. Dit verhaal ook nog op de retourlijst ingevuld en deze 2 bestellingen( JV305619 en JV 306392) samen in 1 doos gestuurd. Volgens email zou ik het volledige bedrag terugkrijgen. Dit is niet gebeurt op de JV306392 is dus 3 euro in mindering gebracht. Hoop alsnog dat dit wordt teruggestuurd!!! Hallo, Hier mijn reactie op aanpassen van de beoordeling! Hartelijk bedankt voor de correcte afwikkeling en ik zou zeker willen aanpassen maar voor nu sterk negatief!!! Ik ben zwaar teleurgesteld zeg maar boos!!! Nieuwe bestelling geplaats voor valentijnsdag en mijn verjaardag 15 februarie door mijn man. ordernr JV319680 datum 11-02-2021 2 kettingen 2 bedels 1armband en 1 ring Zaterdag 13 feb tegen de avond pas bezorgt zodat ik maandag (op mijn verjaardag) pas kon bellen. Doorgegeven dat de bestelling verkeerd is gegaan verkeerde bedel en dat de armband ontbreekt ook gemeld dat een van de kettingen niet verpakt was. maar alleen het doosje dus niet verpakt. Er werd gezegd dat er een onderzoek wordt ingesteld. De mevrouw zei nog misschien wisseling van order waarop ik antwoordde dat dat zeer waarschijnlijk is daar er een bedel letter B bij zit die zeer persoonlijk is Ik zei nog dat het kadoos betreft van mijn man voor Valentijn en Verjaardag. Complete mislukking. Ik zou op de hoogte gehouden worden per email. tot op heden niets gehoord zelfs geen terugkoppeling van het gesprek. M.a.w. de klant heeft betaald en moet maar wachten!! Echt schandalig. Mijn man zegt wat een bagger bedrijf! Dit is niet oke! Ben benieuwd wat jullie kunnen betekenen.

Mijn ervaring was jij echt super goed er was iets niet goed met mijn bestelling vervolgens de service gebeld waren super vriendelijk kwamen meteen in actie moest hem terug sturen kreeg een online gift card van ter waarde van de bestelling en meteen bestelt volgende dag in huis super blij mee!

Amezing

Prachtige tas

Helder en snelle bezorging

Snelle bezorging, nette afhandeling. Prachtige kleding.

Blij met mijn spullen maar slordigheid neemt weg van de ervaring

De kwaliteit van de kleding is super goed en mooi, en levering snel. Toen ik mijn jas binnenkreeg zat er alleen een gebruikt mondkapje in de zakken. Ondanks dat de kleding er goed uitzag, nam dit wel een beetje weg van de professionele en luxe uitstraling die ik normaal met Josh V associeer.

uitstekend

snel geleverd en ook bij ruilen/retourneren een prima communicatie!

Super snelle en vlotte levering Van mooie, kwaliteitsvolle kleding

Niets op aan te merken

Netjes verpakt en snel geleverd.

Super!!!

Meerdere keren besteld. Steeds prachtige kwaliteit voor een passende prijs. De klantenservice is vriendelijk en betrouwbaar.

Positieve ervaring

Geen op of aanmerking. De bestelling was binnen een aantal dagen binnen.

Toppp

Ja goeie service van n goeie kwaliteit.

Bij alle bestelling super snelle levering. ‘s middags besteld is de volgende morgen al in huis! Zeker aan te raden!

Mooi product, rok met voile ....

Snel bediend...

Vlot geleverd, prachtige jurk

Volgens de matentabel moest ik L hebben. Ik koos voor het bestellen van een S en M. S paste perfect. Mijn dochter vond hem zo mooi en paste in M. Dus beide maar gehouden. Kan prima, want we wonen 200 km bij elkaar vandaan....

De Servers wass snel en de kleding zijn supper mooi Ik heb best wel veel jurkjes van Josh V zo als oud en nieuwe collectie alleen wat Ik erg Jammer vind is dat ze bij mij snel kapot gaan de knoopjes van de Blousejurken of de touwtjes van de jurk waar je de riempje mee vast maakt zijn kapot dus heb ik ze zelf weer aangenaaid ze Leken me niet erg goed van kwalitijd vind van uit prijs iets Minder waard sorry voor mijn slechte beoordeling maar verder blijf ik ze erg leuk vinden Ik draag ze erg vaak Ik raad ze nog steeds aan

Snelle levering en mooie kleren!

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam