Mooie kleding, goede service

Top producten

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Josh V en ik ben nu al in love met dit merk! De pasvorm is perfect (ik maakte gebruik van de online maattabel) en de kwaliteit kan niet beter. Ontzettend mooie en fijne producten om te dragen. Ik ga zeker vaker kleding bestellen bij Josh V!

Niet aangekomen

Vriendin van mij was in het weekend jarig dus ik had een digitale cadeaubon gekocht die direct bij haar aan zou komen. Wel betaald maar geen cadeaubon gezien. Op maandag kreeg ik pas reactie van de klantenservice met de juiste code. Twee dagen na de verjaardag.. Niet zo'n beste ervaring dus

Super goed

Erg fijn hoe er snel en proactief werd omgegaan met mijn kapotte product.

Klantgerichte service en goede kwaliteit

Al enkele keren een tevreden bestelling geplaatst. Enkele maanden geleden ontbrak de bestelling bevestiging en heb ik hier over een mailtje gestuurd, de volgende ochtend gelijk een prettig berichtje ontvangen met de track en trace en bevestiging dat mijn order goed was ontvangen. Tot nu toe erg prettige ervaring met de service, verzending en een goede kwaliteit kleding en sieraden!

Snel antwoord

Heel snel antwoord van de klantenservice, ook heel goede uitleg!

Love it!

Altijd hele mooie artikelen, fijne service!

Super vlot leveren

Wijnzijn heel tevreden ,ga vooral zo door.!

Prima levering

Goede en snelle service

2 artikelen in een andere maat besteld, om thuis te passen. Vervolgens de te grote artikel weer op de post gedaan (retourlabel zat er al bij, ik hoefde het niet zelf te printen) en binnen een aantal dagen response en direct geld weer terug ontvangen.

Ik ben fan

Ik vind de kledingstukken van Josh V in 1 woord Fantastisch. Mooie kwaliteit en de pasvorm is geweldig.

Jammer dat er kosten zitten aan retourneren

Er wordt €2,99 ingehouden bij het retourneren. Veel andere webshops hebben dit niet. Dit maakt dat ik in het vervolg niet snel weer online bij Josh v zal bestellen. Ik heb mijn bestelling moeten retourneren omdat de maten veel groter vielen.

Leuke spontaan personeel helpen snel netjes en goed ik vind het merk super maar dat je goed geholpen word doet de naam goed

Niet akkoord

Bestelling 2 stuks in 1 doos en 2,99€ voor terugzending ontvangen ipv 1x2,99 en dat terwijl ik voor meer dan 500€ heb besteld die maand. Bij tweede bestelling waren kleren zelf niet ingepakt in plastic of papier. Van de ene klant hop vlug in een andere doos. Zal ook wel niet coronaproof zijn

Zoals het hoort

Snelle bezorging en goede retour afhandeling. Alles zoals je zou verwachten, maar dan van zelfsprekend.

zeer positief

Het was de eerste keer dat ik jullie mooie merk online bestelde. De maat was in een keer goed dankzij het maat advies. Top service waarvoor dank!

Prima, maar onhandig bestellingen afronden

Snel bezorgd. Ik vind het bestellen via de site niet soepel. Ik heb al twee keer gedacht dat ik iets besteld had , maar had blijkbaar toch nog ergens op akkoord moeten drukken . Vooral in de sale is dan het item al Weg als je erachter komt

Goede pasvorm goede kwaliteit

Tot nu toe helemaal tevreden over service en kwaliteit, niets op aan te merken!

Goed!

Was erg snel binnen! Alleen heb ik het terug gestuurd en hoop ik snel het geld te ontvangen(:

Prima service en mooie artikelen

Ik ben tevreden

Blouse is prachtig Maar zat behoorlijk onder de kreukels Misschien een tip voor de inpaksters om daar beter mee om te gaan

Ik ben zeer tevreden .

Webshop zit goed in elkaar.Levering is snel. Goeie keuze in betaling .Mijn complimenten!

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam