Teleurstellend

De jurk die ik had besteld was niet van de kwaliteit die ik verwacht had. De stof was erg dun, riem bleef niet mooi zitten, omdat die geen stevigheid bevat en de jurk bevat niet genoeg stretch. Ik heb de jurk 1x gedragen en toen zat er al een gat in de naad onder m'n oksel en was de stof al versleten op een aantal plekken.

Slecht

Ik heb een bestelling gedaan van twee artikelen. Vervolgens kreeg ik de bestelling geleverd en er ontbrak een artikel. Hierna telefonisch contact gehad en er is mij verteld dat ik het artikel wat niet geleverd is opnieuw moest bestellen. Dit heb ik gedaan en uiteindelijk is deze ook niet geleverd. Uiteraard heb ik twee keer het geld terug gestort gekregen. Maar 1 keer niet het juiste bedrag. Slechte 1e ervaring dit

Snelle levering goede maat advies

Ben super blij met elke bestelling die ik plaats.. Dit joem ik eens, goed kwaliteit.. dan zal voorlopig ook de favoriete webshop van mij zijn!!

Super !

Het topje zat perfect ! Kleed heel mooi af ! Is een aanrader.

Snel en netjes geleverd

Snel geleverd, zelfs in een zeer drukke sint en kerst periode! En mooi ingepakt.

top bedrijf met mooie kwaliteit kleding

Ik heb 24 dec 2 orders geplaats 1 is afgeleverd op een verkeerde etage en het andere pakketje is nog steeds zoek , De dames van de klanten service helpen mij bijzonder correct en houden me goed op de hoogte

Bij het online bestellen klopte de prijs van mijn winkelmandje niet. Josh V is telefonisch goed bereikbaar en later op de dag was het probleem opgelost. De kleding is gemaakt van fijne materialen en de maatvoering klopt heel goed. Past altijd mooi!

Goede service snel en prima kwaliteit

Goed.

Goed.

Snel en super handig

Ook retourzending en goede maat ging soepel

Super snelle levering

Zeer tevreden. Super snelle levering zelfs tijdens de kerstdrukte.

Ziet er altijd erg verzorgd uit, ondanks de uitverkoop 1 dag levertijd.

Leuke site met uiteraard hele leuke kleren en een geweldig snelle levering, ook rond de feestdagen!

Goed .!

Fijne snelle levering .!

Mooie kleding, goede service.

Helemaal top!!

Goede service ! Ga zeker vaker bestellen, kleding zit goed !

zeer goed

Ben erg tevreden en draag graag Josh V. Een op merking de blazer zou iets ruimer moeten en de mouw wijte vooral aan de bovenkant iets wijder. Dan kan een iets grotere maat ook makkelijker slagen. Maar zie uit naar de zomer colectie. Met vriendelijke groet.

Vlot en correct!

Goed bereikbaar en vlotte verzending.

Een aangename ervaring, zeer behulpzaam

Zeer goed!

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Product was zoals op de foto!

Word netjes ingepakt, snel geleverd

Snelle bezorging en goede service

Savonds besteld om 21.00 en de volgende ochtend om 10.00 al in huis. Top.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam