Zeer onprettige ervaring met klantendienst

Ik heb 3 items besteld en ontving er maar 1. Tijdens contact met de klantendienst werd ik in eerste instantie beschuldigd van liegen. Tijdens het eerste onderzoek werd mijn melding als onterecht bestempeld, het pakket zou immers het juiste gewicht gehad hebben toen het werd opgestuurd. Na het bestuderen van de camerabeelden (op mijn aandringen, want ik had de items niet ontvangen), zouden dan ineens toch mijn bestelde artikelen "per abuis" in het depot zijn achtergebleven. Deze items opsturen bleek onmogelijk. Ondertussen meer dan twee weken verder en ik mag nog 5 werkdagen wachten op de terugbetaling. Dit was de eerste keer dat ik bestelde bij Josh V, mogelijk ook de laatste keer. Ik heb veel ervaring met online bestellen, er ging vaker iets fout, maar ik ben nooit zo behandeld als bij Josh V.

Hele snelle levering. Uitstekend. Zeer tevreden.

Erg goed!

Goede service met bezorgen en fijne site!

Mooie kwaliteit en goede service

Altijd goede service en snelle levering. Mooie kwaliteit

Besteld en snel on goede orde ontvangen

Snelle levering.

Altijd goed.

prima!

Erg goede kwaliteit kleren, keurig verpakt en bezorgd.

Eerste keer iets besteld bij Joshv. Ook al heb ik 2 van de 3 items teruggestuurd, ik was erg positief verrast over de goede kwaliteit van de kleren en over de makkelijke en duidelijke manier van bestellen, de bezorging en retourneren.

Snelle levering, hoge kwaliteit kleding.

Als ik mezelf wil verwennen kies ik voor dit merk. Een luxueus gevoel en kwaliteit kleding. Je voelt het aan de stof en ziet het aan de maak.

Zeer tevreden.

Ook zeer tevreden.

Super!!

Goede en snelle service. Ook als er vragen zijn rondom de bestelling word je goed te woord gestaan. Kortom top!!

Goed geregeld

Fantastische kwaliteit met snelle levering tot in België!

Ik heb tijdens de black friday geshopt op de webshop van Joshv. De maandag daarop (dus 2 dagen later incl. weekend tussen) was mijn pakketje al aangekomen hier in België! De kwaliteit is perfect! De maten vallen ook goed uit! Qua verpakking had ik al gehoord dat ze sustainable willen zijn en dat is de doos nu ook! Handig voor als je ook iets wil terugsturen!

Pakketje na een maand nog niet

Pakketje is na een maand nog niet ontvangen. Klantenservice al 3x aan de telefoon gehad. Beloven terug te bellen over de status wat niet gebeurd. Heel jammer en hoop dat ik mijn pakketje nog snel krijg.

Super goede service!

Ik vind het heerlijk om te shoppen bij Josh V. Mooie kleding en goede service. Goede communicatie omtrent bezorging en retournering. Heel duidelijke en klantgericht!

Super en goede service

Super en alles ging snel

Mooie producten en goed verpakt! Altijd erg blij met mijn bestelde producten.

Fijne site met kloppende info

Slechte communicatie/service

Ik heb een aantal mails gestuurd dat ik nog geen e-mail had ontvangen of een track and trace. Heb meer dan 2,5 week op mn pakket moeten wachten. Heb tevens op mijn mails nooit geen reactie gehad.

Echt super snelle en nette levering zeer tevreden!!

Zeer snelle levering en prachtige kwaliteit

Prima, hele mooie artikelen van goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

Keienbergweg 44