Snel geleverd en wat ik zocht

Mooi snel geleverd en de bestelling doet volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering!

Top service!

Snelle levering niks op aan te merken

Mijn pakketje had ik de volgende dag in huis. Goed geleverd en uitstekende kwaliteit.

Heel snel binnen

Ik kreeg geen track and tracé

Ik kreeg geen track and tracé. Mijn pakket is er wel maar ik kon hem niet volgen!

Redelijk

De webshop was totaal gecrasht, waardoor het mij drie uur kostte om de planner te kopen. Verzending was wel heel snel en netjes en de planner is ook van goede kwaliteit. Zorg er alleen voor dat de webshop het de volgende keer doet als je iets in de verkoop gooit waar maar een beperkte voorraad van is. Was heel erg irritant dat je er niet in kon komen en toen ik bijna alles afgerond had, werd ik eruit gegooid waardoor ik weer overnieuw kon beginnen. Maakt het niet echt aantrekkelijk om het te kopen.

Fijn en goede kwaliteit

Alles was goed en snelle levering

Erg prijzig, goede kwaliteit

De kwaliteit van Josh V blijft goed, maar de prijzen liggen wel erg hoog. Daarbij komen ook nog eens verzendkosten, wat ik niet begrijp als je je producten al zo duur maakt. Ik zou het niet aanbevelen omdat ik niet veel mensen ken die zoveel geld over zouden hebben voor kleding en producten.

Snelle levering en netjes verpakt

Heel tevreden

Erg blij met de Mascha planner

Fijne ervaring, producten goed ontvangen

Nog sneller geleverd dab ik verwacht had.

Goede vermelding en communicatie.

Er was voldoende vermelding door middel van de mails en met mijn bestelling ging het prima!

Snel

Prima service, erg snel geleverd! Het enige wat op viel was dat ik een mail zou krijgen met een track en trace code van mijn bestellen, maar heb die email nooit ontvangen. Wellicht hadden ze het te druk door de lanceren van de planner en gelukkig is mijn pakketje in goede orde ontvangen :-)

Top, super snel had ik mijn pakket binnen!

Ik had de Mascha planner X JV besteld en ondanks de enorme vraag ernaar had ik het super snel binnen en ging alles goed. Behalve dat de site er eerst uit lag maar ze hadden denk ik niet verwacht dat zo veel mensen de planner wilde hebben.

Prima voor elkaar

Ik ben heel erg tevreden

Mijn pakketje kwam snel!

Snel levering

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt

Goed product en snelle levering !

Het product wat ik had besteld werd snel geleverd en was van zeer goede kwaliteit.

Zeer correcte en snelle levering. Normaal gezien koop ik nooit via Internet maar kon nu dit ensemble niet weerstaan. Ik ben altijd een vaste klant van Josh V bij Paparazzi Genk. Maar jullie service is ook top.

perfect!

heb de nieuwste planner gekocht. Ben in september pas met de eerste masha x josh v planner gestart maar heb hem direct besteld voor volgend academiejaar!

Boven verwachting werd de planner veel eerder bezorgd.

Zie hierboven

Josh v is the best