Ik vind het een mooie en goede website. De producten zijn van hoge kwaliteit, maar ik had de Mascha planner besteld en die ringband was gebogen. Dat is het enige nadeel.

Snelle levering en erg goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit

Goeie site alles ik makkelijk tevinden en je pakketjes worden netjes bezorgd duurt ook niet lang.

Hetbproduct kwam snel zag er prima uit!

Zeer snelle levering

Smiddags een pet besteld.de dag erop al binnen,goede service

Goede service, maar jammer van de bestelling

Op 5 november dé JOSHVxMaschaPlanner besteld. Helaas is deze nooit binnengekomen, hoewel deze wel in mijn PostNL-app verscheen. Dit betekent dat JOSHV de bestelling wél heeft verstuurd, wat fijn is om te weten. Echter, omdat het een brievenbuspakket is, kunnen ze er verder niet veel mee qua track&trace. Tevens stuurt PostNL mij weer terug naar de afzender (terwijl het pakket daar nog ergens rondzwerft?). Van JOSHV een giftcard ontvangen voor wanneer er een restock is. Dat is een goede service, maar helaas (nog) geen garantie op een nieuwe planner. Graag had ik gezien dat er een uitzondering was gemaakt door mij eerder een planner te sturen, in plaats van dat ik moet wachten op de restock door retourzendingen. Zo weet ik zeker dat ik er een bemachtig.. Desalniettemin is de klantenservice erg vriendelijk en helpt je graag verder.

Geweldig! Goede sevice en snelle beaorging!

Ik bestelde de masha planner. Aangezien en toen veel bestelling waren dacht ik dag het lang zou duren maar dit viel heel goed mee.

Kleding

Ik vind de kleding wel wat duur

Het was een prettige ervaring de bestelling was er snel.

Heel positief, product was van goede kwaliteit precies zoals op de foto. Ook was de bezorging super snel.

Goede kwaliteit

Snelle zending

My number one

Ik koop al jaren josh v en ben ene echte fan. Alles verloopt altijd netjes en correct en moest er toch iets misgaan lost de helpdesk dit graag met je op. Ik kan het niet alleen qua service maar ook als kledingmerk sterk aanraden. Ik koop niks anders meer.

geweldig

Planner gekocht. snel geleverd mooie kwalitiet

beetje vertraging

snel antwoord van het team maar er was een kleine vertraging maar niet overdreven en begrijpbaar tijdens covid

Goede service, mooie kwaliteit!

Snelle levering, mooie kleding en superkwaliteit!

Fijne communicatie en snelle levering. Product is goede kwaliteit

Heel mooi product!

Vanwege de drukte duurde de levering wat langer , maar dat stond duidelijk aangegeven. Verder de planner super mooi. Heel erg blij mee!

geweldig

tijdige aflevering, een supermooie planner, ben er erg blij mee. Enige tip: handig om een soort tabjes te kunnen toevoegen ?

Ik zit in mijn laatste jaar van mijn verzorgende opleiding. Ik heb hierdoor dus veel stres in deze corona tijd. Door deze planner kan ik dingen makkelijk op een rij zetten en het overzicht houden voor mijzelf. Deze planner is gewoon fantastisch. TIP: bij de hema heb je bijpassende pannen om te gebruiken bij de planner!

Prachtige planner! Lust voor het oog.

Zowel de planner van vorig jaar, als de planner van dit jaar heb ik nu in mijn bezit. Beide prachtig, maar de laatste versie is echt heel erg mooi. Wat mij betreft een blijvertje omdat hij zo neutraal is. Josh 'kennende' gaat er vast een vervolg komen. Wie weet een planner voor in de vaste essential collectie. Natuurlijk is de exclusieve planner ook heel tof. Ik heb er gelukkig 2 kunnen kopen. :-) 4 sterren omdat de website uren plat lag en wat frustratie omhoog kwam.

Goede ervaring

Snelle levering en duidelijk op de hoogte gehouden van de levertijd

Fijne service

Planner besteld met vertraging. Dit werd keurig en op tijd gemeld over de mail, waardoor ik rustig op de planner kon wachten. Goed geleverd en het ziet er prachtig uit!

Alles verloopt perfect

Ik heb geen opmerkkingen. Alles is perfect

Duur maar heerlijk

De producten van Josh V vind ik erg duur, zeker voor mij als student. Ik vind het niet het allergrootste probleem ik vind het het geld zeker waard om voor te sparen.

Geweldige service Houd je goed op de hoogte Mooie producten

Vlot en snel geleverd