Prima, maar te veel reclame mail

Krijg echt teveel mail, erg irritant

Uitmuntend!

Kwam snel en proper bezorgt op het juiste adres! En wat een mooie agenda!

Snelle levering, mooi product

Levering was snel, sneller dan er in eerste instantie gezegd was. Je wordt goed op de hoogte gehouden middels mail. En het product (de planner) is natuurlijk fantastisch. Het is zo mooi en handig!

Vlotte bestelling

super snel verzonden en goede kwaliteit

het pakketje was binnen no time bij me thuis bezorgd en was mooi verpakt

Mooie producten, goede service

Bleef door mailtjes goed op de hoogte van mijn bestelling, echter heb ik nooit het mailtje ontvangen met een track-and-trace code. Ik was net van plan om hierover contact op te nemen, toen ik de bestelling in de brievenbus ontdekte!

Fantastische

2x de planner combie met masch besteld. Beide keren makkelijk besteld en snel in huis!service en contact , dikke pluim.

Top!!!

Ik heb nog niet zo heel vaak besteld bij Josh V, heb nu twee keer de planner gekocht waar ik heel tevreden over ben, de producten worden snel en netjes verzonden en de verzendkosten ligt lager dan normaal wat ik erg klantvriendelijk vind. Ik vind Josh V echt prachtig, alleen met veel kleding boven mijn budget, maar dat maakt het ook dat de kleding uniek is en blijft, omdat niet iedereen die je kent de kleding draagt.

Site liep door overmatige belangstelling vast. Jammer. Maar verder nette snelle service

Nette snelle levering en service.

Gewoon TOP!!!

Heel snel geleverd, terwijl de planner binnen no time was uitverkocht, ik ben tevreden!!!

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Ik heb de Josh V x Mascha Planner gekocht en hij is echt prachtig. De kwaliteit is goed en de levering was erg snel.

Uitstekend!!

Snelle verzending, artikel voldoet aan verwachtingen. Helemaal blij mee

Heel erg tevreden!

Goede klanten service en werd goed op de hoogte gehouden! Zeer aan te bevelen!

Goede website met duidelijk overzicht, en super snelle levering

Zeer snelle levering van de josh v mascha planner. Had ik niet verwacht!! Kleding vind ik erg mooi, maar te prijzig

Product snel geleverd

Geweldig bedrijf

Duidelijke webshop, fijne klantenservice & een hele snelle levering. Extra pluspunt je kan achteraf betalen! Toppie

Super netjes en snel bezorgt.

Super netjes en snel bezorgt.

Zeer goede ervaring met bestelling en bezorging

Tijdens het plaatsen van de bestelling was de website overbelast, dus dat verliep niet vlekkeloos, maar daar was ik van tevoren van op de hoogte. Bezorging vond plaats binnen enkele dagen, erg snel gezien het grote aantal bestellingen!

Mooi product, goede levering

Het product was mooi en snel afgeleverd. Ik kreeg alleen geen track&trace code en had geen mailtje van PostNL/DHL ontvangen, maar ik kreeg alleen een mailtje van JoshV toen mijn pakket bezorgd was. Een beetje verwarrend, maar maakte de service niet perse minder, aangezien huisgenoten open konden doen.

Goede service, snelle verzending!

Ik kocht de maschaplanner x josh v. Hij zou binnen een week verzonden worden en ik had de planner al na 3 dagen in huis, top!

Snelle bezorging.

Product kwam sneller dan verwacht, heel blij mee.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam