Zeer goede service en de kwaliteit is goed van josh v

Het is natuurlijk niet dat je iedere dag iets bij een designer bedrijf besteld, maar toen ik dat deed kreeg ik daar enorm goede service voor terug! Ik had een vergissing gemaakt met bestellen en de klantenservice gebeld kon helaas niet gewijzigd worden maar door de vriendelijkheid van de medewerker (volgens mij heette ze Ginny ofzo) vond ik dat helemaal niet erg! Vervolgens werden de items bezorgd en dat was super! Het is net een kado voor jezelf. Echt een top bedrijf ik ga zeker vaker bestellen

Snel, accuraat en razendsnel bezorgd, niets dan lof!

Zie hierboven

levering was snel, contact was goed,

Helemaal top

Snelle en correcte levering.

Correcte afhandeling van de levering. Factuur nog niet gekregen na tweemaal aan te vragen via mail.

Helemaal prima

Ze zeiden dat het 3 tot 4 dagen zou duren en dat was ook zo dus goede service

Goed ik kreeg 2 planners voor de prijs van 1!

Snel geleverd!

De website is duidelijk en overzichtelijk. De levering was sneller dan gedacht, top!

Vlugge levering op 1 dag

Vlugge levering, goed verpakt, helaas waren de laarzen niet goed voor mij.

Ik had de veel gewilde Mascha x JV planner gekocht. Op de website gaven ze aan dat de levertijd door de verwachtte drukte ongeveer 4 werkdagen zou duren. Ik had hem na twee dagen al in huis! Wat een top service.

Fantastisch! (Altijd weer)

Ik hou echt van JOSH V! De items zijn super mooi, de klantenservice enorm behulpzaam en m’n order komt altijd snel binnen. Ik ben fan!

Zeer tevreden, mijn bestelling was de volgende dag al binnen.

Overzichtelijke Website waar je snel en makkelijk kunt vinden waar je naar op zoek bent. Snelle levering van mijn bestelling. TIP: ik mis een optie om - zeker tijdens de feestdagen - je bestelling in een mooie/luxe cadeauverpakking te ontvangen.

Heel goed!

De kleding komt mooi ingepakt binnen!Dat wadeer ik heel erg als klant. Ben weer tevreden over de kleding die ik binnen heb gekregen!Past goed

Matige kwaliteit kleding en service

RENETA Jurk voor m'n vriendin gekocht (en zeker erg mooi), maar voor een jurk van €179,- is de kwaliteit echt matig. Fragiel ritsje, veel losse draadjes en de bijbehorende riem is totaal niet in verhouding met de maat. Veeeel te klein... Als ik hier dan de klantenservice (mail en instagram) op attendeer, krijg ik geen of late respons. Dit moet echt beter!

Uitstekend !

Super mooie kleding , hele snelle levering, top communicatie. Helemaal tevreden !

Alles zoals beloofd en nagekomen

snel en alles past

super gave kleding ,mooi afgewerkt.

Is zo beauty

Y lovely

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Eenvoudig bestellen en snelle levering van mijn bestelling

Ik heb een zeer goede ervaring met josh v

De kleding is van goede kwaliteit en josh v heeft een goede service! De mensen zijn gemotiveerd om iets voor je op te lossen. Dit vind ik een heel groot pluspunt.

Leuk maar matige kwaliteit

Oorbellen gekocht voor mijn vriendin en na ongeveer 2 weken viel het JV logo er zomaar af. Zijn mooie oorbellen maar twijffel erg over de kwaliteit.

Eindelijk iets anders. Leuk!!

Leuke kleding die ik zakelijk draag. Eindelijk eens niet standaard. Vind vanwege dat zakelijke doel sommige blouses en jurken wel te kort. Zou fijn zijn als die evt in twee lengtes komen. Maar nadelig vind ik de retour verwerking en met name de terugbetaling. Duurt te lang. Meer dan een week.

Erg mooie spullen

Al heel wat kleding en schoenen bij jullie gekocht 9/10 aankopen altijd erg blij mee. Wel vind ik dat het steeds duurder wordt wat jammer is...

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam