Echt een aanrader !

Snelle levering ! Mooie kleding !

Ik ben van josh v echt alleen maar hoogwaardige kwaliteit gewend en deze levering viel tegen, sorry!

Ik hen de zwarte stoere boets besteld voor over de €200. Voor een gewone arbeider een hoop geld maar dat weet je van re voren. Ik koop elk seizoen 2 producten bij jullie zodat ik ook echt iets goeds heb. Deze schoenen zijn helaas terug geroepen omdat de haakjes afbreken. Ik verwacht bij een enorm goede luxe zaak als josh v dan tog enige compensatie maar helaas. Ik weet dat mensen alleen een revieuws schrijven als ze enorm tevreden of ontevreden zijn en het is niet mijn bedoeling jullie als merk af te kappen. Want ik blijf enorme dan van het merk ❤️ Dus sorry voor mijn eerlijke revieuw!

Super, snel, klantvriendelijk en top kwaliteit!

Ik ben een heel tevreden klant omdat JV mooie en modieuse spullen heeft!

Oke maar kon beter

Ik heb 2 paar laarzen besteld in maat 41. Ik kreeg 1 paar in maat 39 geleverd, op doos stond 41 maar id doos zat een 39. Dus mensen checking de producten niet voor verzenden. Ook de zwarte paar in 41 die ik ga houden was al gedragen ervoor. Zag je aan de zool maar had ook een schreef op het leer. Het product is mooi maar jammer dat het een heel gedoe is om juiste product te krijgen. Had graag de grijze laarzen in 41 maar zijn ondertussen uiverkocht.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door Ginny.

Ik heb voor het eerst besteld bij Josh V, maar heb het niet goed ingevuld en ben zeer vriendelijk geholpen door Ginny. Verder heb ik nog geen ervaring met Josh V.

Slecht

Onklantvriendelijk.

Tot een goed eindresultaat gekomen!!

Tot een goed eindresultaat gekomen!

Perfecte service

Heel tevreden

Het gaat

De oorbellen zijn al stuk het symbool van JV is van de oorbelle af hellad

Prima service en heel blij met mijn kleding!

Het is de eerste keer dat ik van Josh V iets koop. Ben erg benieuwd hoe het pak gaat bevallen.

Goede ervaring met josh v

Fijne zaak de bestelling is altijd snel

Spullen zijn niet geleverd

Waardeloos! Deel van het pakket word niet geleverd, oplossen? Nee daar doen ze niet aan, zogenaamd hebben ze camera beelden bekeken en hebben ze gezien dat het er in zou zitten. Ik mag daar natuurlijk geen bewijs van hebben.. Of ik dus even 300 wil betalen voor iets van ik niet heb.. en dat ik het anders maar met postNL uit wil zoeken. Nog nooit zo slecht behandeld!!! Bestel hier nooooooooit meer en iedereen zal dit verhaal van me horen!

Goede en snelle service.

De levering is altijd snel en netjes. Er worden geen oversized dozen of onnodig veel opvulmaterialen gebruikt om kleinere bestellingen te vervoeren. Dat stel ik op prijs. Retouren worden snel behandeld en afgerond.

Levering netjes, kwaliteit van product in ons geval niet goed

Levering, internetsite allemaal netjes in orde. Enkel het product zelf was netjes en mooi zoals verwacht. Ik had oorbellen. Voor mijn vriendin besteld. Logo JV viel spontaan van de oorbel af.

Goed!

Goede service!

Duidelijk in maten, goeie kwaliteit. Gewoon een top site!!

De zending was iets vertraagd maar ik heb netjes een mailtje gehad.

Product is prachtig, maar overbodig grote verpakking.

De laarzen die ik heb besteld zijn prachtig en zitten heel goed maar wel werden de laarzen verzonden in een kartonnen doos die 2x zo groot was als de schoenendoos wat ik niet zo duurzaam vond.

Josh V vind ik zo goed en mooi merk. Kwaliteit is top en de levering ook. Als het artikel niet goed is, dan zit er al meteen een retour etiket bij. Alles is goed geregeld.

Snelle levering en goede kwaliteit van producten.

Uitstekend!

Zeer positief!

Prachtige jurk en snelle service

Ik heb een prachtige jurk besteld. Alleen na 1 avond aan te hebben gehad al 3 van de 8 knoopjes ( waar het merk van Josh V. Op staat) los. Gelukkig heb ik nog een oma die het kan maken. Gezien de prijs voor een jurk van Josh V. Mag je toch wel wat meer verwachten. Echter is de stof wel aan te bevelen en ook de collectie!

leuke kleding, snelle service!

Duidelijke website met hele leuke kleding van goede kwaliteit. Ook een hele snelle service!

Goed betrouwbaar en leuke producten

Inmiddels een aantal keren hier iets besteld, en kwaliteit en afwerking is goed, producten zijn top verzending/ verpakking en communicatie gaat tot nu toe altijd vlekkeloos

Altijd tevreden en geweldige collectie keer op keer. Snelle levering en bij eventuele retourneren zeer snelle verwerking

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam