Retour

Jammer dat ik al meerdere keren heb besteld en dat ze altijd mijn retourzending kwijt zijn.

Geweldige service

ik had mijn pakketje binnen 2 dagen al binnen. Kort daarna begon de final sale en zij waren zo lief om mijn prijs ook aan te passen.

Snelle levering, leuk shirt

Superleuk shirtje besteld (fijne aanbieding; anders was ie wel een beetje duur). Hele fijne afhandeling van mijn bestelling en snelle levering.

Super tevreden altijd

Prima website goede service

Heb helaas mijn bestelling terug gestuurd. De modellen die het showen zijn lang waardoor het jurkje beter staat. Mijn lengte is 1.65 dus dan ziet het er niet zo uit als het wordt geshowd op de website.

Super leuke kleding die voor privé als zakelijk kan

Het enige wat ik af en toe jammer vind is dat er bij de bloesjes/jurken bij de schouders geen stretch zit altijd. Ik heb erg brede schouders, waardoor een m zonder stretch te klein is en een L te groot is. Dit probleem heb ik vaak ook met de broeken, val net tussen 2 maten in. Ook ben ik niet zo lang waardoor alle broeken eigenlijk te lang zijn en als ik ze moet inkorten het model anders wordt. Misschien iets met lengte maten doen? Verder super kwaliteit kleding!!

niet goed

ik had iets terug gestuurd. de kleur viel tegen. moet ik er voor betalen. wat ik niet wist.

Goede service , snelle levering, klantvriendelijk en mooie kwaliteit

Zeer goede ervaring met Joshv. Mooie kwaliteit kleding en snelle levering. Het enige kleine min puntje vindt ik dat bij retournering is dat je 2,99euro niet betalen.

Badpak verkleurd na 2 weken

Zina badpak gekocht en is helemaal groen uitgeslagen met meerdere vlekken. Reactie klantenservice: badpak kan niet tegen een beetje zweet en zonnebrand. Beetje onhandig als je de hele dag in de zon ligt lijkt me! Geen aanrader.

Snelle oplossing voor foute levering

Voor mijn eerste bestelling was een verkeerd artikel geleverd. Meteen gebeld met klantenservice, werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kon juiste item opnieuw bestellen met re-activatie van gebruikte kortingscode van eerste bestelling. Juiste artikel werd de volgende dag geleverd!

Vlotte levering en afhandeling van retour

Ik had in de sale een mooi jasje besteld. Alhoewel ik het maatadvies geraadpleegd heb was het toch te groot. Zou zelf een maat kleiner besteld hebben, maar het jasje was me ook iets te stug voor een zomerjasje, dus geretourneerd. Jammer want ik vond het voor de rest heel mooi. Mijn retour werd vrij vlot verwerkt en terugbetaald en dat vind ik ook een positieve kwaliteit van een webshop

Pakje gratis laten ophalen op site maar klopt niet

Op de site stond dat je pakketje gratis kon laten ophalen. Dus niet verder gekeken en dacht dus dus dat de retourkosten niet voor eigen rekening waren. Dat verwacht je ook niet van zo’n groot bedrijf. Nadat ik alles retour heb gestuurd omdat alles te groot was, een S van namelijk als een M een nieuwe bestelling gedaan en dan XS. Uiteindelijk toch via klarna nog een restbetaling gekregen van 2,99 voor de retourkosten. Vervolgens een mail gestuurd en verhaal gedaan maar nee hoor, totaal geen begrip voor de situatie. Gaat niet om 2,99 maar om het begrip die ze niet tonen. Daarom 1 ster. Jammer, gemiste kans.

Erg mooi

Ik vind dat Josh v erg mooie producten heeft alleen vond ik het jammer dat de padding in het bikini topje dat ik had besteld erg door scheen.

Super fijne kleding

Ik ben helemaal fan van Josh V. De kleding is mooi en zit ook nog eens lekker. Ik ben helemaal blij.

Mooie kwaliteit kleding

Heb een mooi T-shirt gekocht goede kwaliteit mooi zacht katoen heerlijk om te dragen.

Enkel de armbandjes gekocht en werd in een super grote doos geleverd. Jammee dat ze zo dan niet in de brievenbus pastte. Was makkelijker geweest om achter te laten als je niet thuis bent. Verder prima en snelle levering

Snelle levering!

Super snelle levering, top!

Helemaal top

Nooit klachten. Retourkosten is alleen een nadeel maar begrijp het wel

Top!!!

Ik had s avonds laat besteld had niet verwacht dat het meteen de volgende dag bezorgd zou worden. Maar dat was tot mijn verbazing wel, geweldig!! Ik ben super blij met de armbandjes, is gemaakt van goede kwaliteit en zijn prachtig!!!

Ik ben Fan van de collectie , klasse , voel er mij heel vrouwelijk in.!Topkwaliteit!

Verzorgde site straalt kwaliteit uit.

Mooie ketting met letter besteld. Draag deze iedere dag en irriteerde de huid niet. Het materiaal blijft mooi.

Goede kwaliteit met zorg ingepakt

Ik heb diverse sieraden besteld en deze kwamen keurig op tijd en duidelijk met zorg verpakt. Ik draag ze dagelijks en hoop dat ze mooi blijven. Zodra kleding in maat XXL te koop is ga ik deze ook bestellen. Ik ben blij het merk Josh V ontdekt te hebben.

Goede kwaliteit keycord

Keykord gekocht voor mijn vrouw. Goede kwaliteit en snelle levering.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam