Ziet er mooi uit

Ketting ziet er mooi uit, de letter ook maar het materiaal is vrij licht en de ketting draait. Dat vind ik jammer en komt door de manier waarop beide kanten aan de ring zijn bevestigd. Ben er verder wel blij mee

Het was midden in de corona crisis dat mijn pakje, een ketting, aan kwam. Geen vertraging en goed ingepakt. Via mail ook een track en trace code ontvangen. Het sieraad zelf is kwalitatief prima en mooi vorm gegeven. Ik draag het bijna dagelijks en ben er heel blij mee.

Ondanks de corona weten we allemaal dat je kans hebt dat je pakketje vertraagd kan zijn. Bij mij was dat niet zo! Het was binnen 2 dagen al binnen! Top service Josh V!

Service is top

Ik wilde heeel graag een bepaalde blazer die er helaas niet meer was. Ik schreef een mailtje of deze nog aangevuld werd. Ik kreeg snel antwoord en werd op een lijst gezet voor als ze het weer hadden in mijn maat. Gauw daarna kreeg ik inderdaad bericht dat het weer was aangevuld. Prachtig beige jasje, precies mijn stijl. Enige minpunt is dat er al heel snel een knoop vanaf lag. Deze er zelf weer opgezet en nu is er niks meer aan de hand.

Mooie kleding

Mooie kleding en mooi ingepakt En snelle levering maat advies klopt

Snelle levering en mooi ingepakt

Je kunt zien dat er zorg wordt besteed aan de verpakking en hoe het verzonden wordt. Echt heel prettig, item is kwalitatief goed. Ben er blij mee.

Slechte afwikkeling van klacht - Pleunia broek

Slechte/goedkope afwerking van dit product en bizar slechte ritssluiting. Op meerdere/vele plekken zitten uitkomende stiksels, helaas geen losse stiksels anders waren deze gemakkelijk te verwijderen. Ritssluiting na nog geen 3 uur aan hebben gehad, volledig defect en geen beweging meer in te krijgen (deze met een schaar open moeten knippen om eruit te komen!!!). Contact opgenomen met de klantenservice om deze misser te retourneren, oplossing klantenservice: kosten van nieuwe ritssluiting vergoeden. (?????) Jullie hebben mooie items, maar dit is écht een dikke misser. Waar jullie een nóg grotere misser mee hebben gemaakt, is de slechte afhandeling van mijn klacht; waarvoor ook mijn review.

Heel leuk item!

Op tijd geleverd en een heel mooi jurkje

Zowel bij de bestelling als bij retour een goede afhandeling

Ben voor het eerst klant geworden. Goede ervaring en zeker aan te raden.

Snelle levering en kleding van super kwaliteit!

Josh V is mijn favoriete webwinkel. Fashionable, kwalitatief goede kleding met een goede pasvorm. Ik ben al jaren fan!!

Snelle levering mooie kleding. Heel blij mee

Mooie kleding, zit lekker

Wel aan de dure kant, maar het meeste is het waard.

Snelle levering, late retour

De levering kwam erg snel. Helaas watbik besteld was niet echt mijn ding retour na 13 dagen nog niet verwerkt helaas.

Erg tevreden over de snelle levering en de wijze waarop het verpakt is, in een prachtige en stevige doos. De kwaliteit van de kleding is ook super en het zit heerlijk.

Fijn en snel bezorgd, in een te leuke verpakking!

Snelle bezorging, leuke verpakking ;). Er tevreden over het geleverde product!

Zeer goed lopend bedrijf

Mooie kleding... Fijn geholpen..!! En het past uitstekend.. !!1

Kun je verslaafd raken aan een modelabel?

Sinds ik 40 kg ben afgevallen ben ik mijn eigen stijl aan het ontdekken. Zo ben ik terecht gekomen bij Josh V, al pas ik nog niet alle kleding. Inmiddels heb ik al een aardige verzameling schoenen, tassen, sieraden en andere accessoires. Afgelopen vrijdag mocht ik me de trotse bezitter noemen van een paar JV Leslie Sneakers. Die dingen loepn hemels! En.... Vandaag komen er nog weer 2 jurkjes binnen van de JV x M F collectie... Ik wil echt niet slijmen en zal mijn mening positief of negatief niet onder stoelen of banken steken... Maar, kun je verslaafd raken aan een modelabel? Voor zover het nog niet duidelijk was... Ik ben ZEER TEVREDEN! En ook de zeer vriendelijke klantenservice heeft zeker een toegevoegde waarde. Josh V heeft me nog nooit teleurgesteld. TOP! Bedankt!

Super fijn

Geweldig chic kleding voor betaalbaar prijs. Die kleur van de nieuwe collectie is echt speciaal! Super mooi. Ik hoop alleen voor meer accessories in de toekomst. En sieraden

Tas

Waarvan de binnenvoering nu al stuk is... 1 keer gebruikt !

Uitstekend! Ik ben een caste klant.

Goede service. Erg vriendelijk ook bij de klanten service. Goed kwaliteit. Bijna al mijn kleding komt van Josh V. Bedankt voor alle mooie mode en jullie inzet en vriendelijkheid. Speciale dank aan Josh Veldhuizen. Gr, DONYA

Zeer tevreden van mijn online aankoop. Perfecte pasmaat! 👌

Goede service. De dag na aankoop werd mijn bestelling reeds geleverd. Ik paste de kledij (3 stuks) en alles was perfect naar mijn verwachtingen.

Luxe met een sidenote

Ik vind de kleding van Josh supermooi, stijlvol en het straalt een luxe uit. Met dat idee draag ik het en dat lijkt me ook de doelstelling :-). Helaas hangen er bij een top veel losse draadjes aan en ook de stof gaat snel kapot. Dan wordt het idee toch teniet gedaan. Service en snelheid overigens goed naar ervaring.

FAN-TAS-TISCH

Geweldige kleding van hele mooie kwaliteit! Het is elke keer weer een cadeautje dat je uitpakt wanneer PostNL aan de deur is geweest. Alles is prachtig afgewerkt. Het pakketje is altijd mooi verpakt en snel bezorgd. Ik ben al jaren fan en als Josh en haar team zulke mooie collecties blijven maken dan blijf ik dat nog een hele lange tijd! Ik ben groot fan!!!

Kwaliteit en service zijn slecht geworden

Ik ben al een tijdje dan van Josh V kleding. Zowel klantenservice als kwaliteit van de kleding is echter zeer achteruit gegaan. Onlangs een jurkje besteld, bleek dat de onderkant erg scheef liep. Ik heb hierop contact opgenomen. Het antwoord wat ik kreeg was, het hoorde zo en het kon per jurk verschillen!! WTF ik bestel toch niet op goed geluk? Ik kon het jurkje retourneren en opnieuw bestellen en uit coulance wilde ze de retourkosten vergoeden. Dat heb ik gedaan maar kreeg toch mooi een factuur voor mijn retourkosten.! Het gaat om een lullig bedrag maar je moet niet dingen zeggen wat je niet kan waarmaken. Jurkje wat scheef hangt koop ik wel elders voortaan. Ik kom voortaan niet meer bij Josh V!!!

Ik had nog nooit wat bij JOSH V bestelt en ik had een nieuwe mascha planner nodig en deze vond ik zo mooi. Ook kijk ik al heel lang de vlogs van Josh en daar zag ik zo’n mooie kleding, dus toen ben ik toch maar gaan kijken omdat er 50% korting was, anders is het namelijk wel aan de prijzige kant, dus ik heb een broek uitgekozen, en echt fantastisch!

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam