Super goed,geweldig

Alles netjes en snel ontvangen. Daar is veel aandacht aan besteed.

Heb een armband besteld, en ik ben er erg blij mee😌

Ik ben altijd tevreden met mijn aankopen en service.

Goed.

Snelle levering....prachtige top .....heb al veel van josh-v in mijn kast hangen ....en als er iets niet goed is gewoon terugsturen maken ze geen probleem van bij josh-v...... ik heb alleen maar pluspunten voor dit bedrijf ......ga zo door TOP BEDRIJF 🤩👍🏻👌

Ik had het gevoel verwend te worden!

De service verliep vlot maar ook de verpakking was mooi bovenop de ‘warme’ mails. Voelde me verwend! En mooie kwaliteit! Heel blij met mijn aankoop!

Pakket gedropt aan voordeur zonder aftekenen

Ik heb m’n pakket pas na dagen gekregen, gezien een v mijn buren dit had in huis genomen omdat ze het zo maar aan mijn voordeur zag liggen en schrik had dat het gestolen zou worden... gezien het pakket toch een behoorlijk waardevol item bevatte, vind ik dit echt not done.

Kleur komt niet overeen met foto

Ik heb een rokje en blouse besteld, op de foto leek dit prachtig. Toen ik het ontving, zag ik dat de kleur echt totaal niet leek op de foto! Het kwam nog niet eens in de buurt. Jammer, ik heb het meteen teruggestuurd. Spijtig dat ik daar zelfs retourkosten voor moet betalen. Ik zou niet snel nogmaals bestellen.

Besteld en volgende dag had ik het al. Alleen spijtig dat het topje te groot was..

Pakketje kwam gelijk volgende dag

Veel complimentjes gehad op de jurk, jammer dat alles zo duur moet zijn. 2 jurkjes kan ik echt niet betalen. De ander was erg mooi ook goede stof! Miss kan ik hem straks in de sale kopen?

Waardeloze winkel

Bestellen gaat vanzelf. Maar als er iets retour moet, bv een bon. Nul antwoord op 4 e-mails. Waardeloze winkel

Goede snelle levering. Jurk heeft mooie pasvorm en is van goede kwaliteit.

Goede snelle levering. Jurk heeft mooie pasvorm en is van goede kwaliteit.

Snelle levering van mooie kleding!

Super tevreden! Helemaal blij met de jurk die binnen een paar dagen binnen was!

Super, mijn pakket was de dag na bestellen!

Ik had mijn pakket op woensdag avond besteld. Donderdag middag al binnen, wel 1 klein minpunt. Ik had nog geen mail gehad met track en trash code. Hierdoor stond de pakketbezorger met geluk voor de deur dat ik nog thuis was.

Mooie kleding helaas niet mijn pasvorm

Ik vind de kleding van JoshV heel erg mooi; Stijlvolle modellen, mooie stoffen! Helaas heb ik voor dit merk niet het goede figuur (lengte: 1.73m gewicht: 66kg).

Super snelle en keurige levering!

Vlak voor kerst een jas besteld. Ondanks de drukke periode had ik de jas de volgende dag al in huis. Helaas zat de jas iets ze nauw, dus retour gestuurd. Maat groter wederom de volgende dag in huis. Daar in tegen duurt terugstorten van (retour)geld bij Josh aanzienlijk langer.

Zweetgeur

Ik was super blij dat de TOI Body Jaguar weer op voorraad was in mijn maat. Na hem besteld, ontvangen en even snel gepast te hebben heeft de body in de kast gelegen tot 1e kerstdag. Toen ik de body 1e kerstdag aan deed vond ik hem nogal vreemd ruiken (zweetgeur) en zaten er allemaal glitters op mijn broek... conclusie; de body is door een klant (of medewerker) al een keer gedragen, niet gewassen en retour gestuurd. Mijn vraag is.. checken jullie de kleding niet voordat dit opnieuw opgestuurd wordt? Ik vond dit namelijk niet echt een goede service van joshV

Fijne service en snelle levering. Ook de retourzending is snel afgehandeld en terug betaald. Heb ik wel eens anders meegemaakt.

Goede en snelle levering

Tas was mooi verpakt. Had verwacht dat de riem ook in een hoes verpakt zou zijn in plaats van opgerold in plastic 😏

Slecht.

De schoenen kwamen te laat binnen Daarnaast ook nog eens met schade En ze zouden her gratis laten retourneren Wat niet gebeurd is.

prima ervaring de site geeft aan welke maat en dit klopt

De levering werd geleverd zoals beloofd de kleding is goed ingepakt ik vroeg mij wel of de blouse niet was gedragen zag er smoezelig uit heb deze gewassen en daarna was het prima maar toch!

Supersnel geleverd en prachtig product!

Hele mooie overknee laarzen besteld, geleverd in no time met stofhoes, echt superblij mee!!

Redelijk tevreden

Ik heb met blackfriday een jurkje besteld met 20% korting, daar was ik al blij mee. Alleen kon ik helaas de €5 extra korting omdat ik mij heb ingeschreven niet kunnen toepassen. En het jurkje is nog ongedragen en is nu met 30% korting in de aanbieding dus dat vind ik wel erg jammer.

Snelle levering.

Blij met mijn aankoop

Snel bezorgd, goede kwaliteit en het ziet er hetzelfde uit als op de foto.

Gave laarzen snel en perfect geleverd

Zeer mooie laarzen, zitten heerlijk, super stoer. Alleen gaat de hak al wat los zitten na 4 keer 200 km autorijden

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam