Alles prima verlopen. Nergens klachten over/

Tijdloze klassieke kleding die wel klein valt

Als je lang bent passen de maten niet goed en het valt heel klein. Nederlanders zijn de grootste mensen op aarde maar de mode loopt nog ver achter op dit gebied.

Mooi maar helaas niet voor mij

De kleding van Josh V vind ik prachtig, alleen heb ik het idee dat je lang en vooral heel slank moet zijn wil je mooi in deze kleding passen.

Mooi oorbel, snelle levering, alleen jammer dat die knopjes niet zo stevig vast blijft zitten.

Mooi oorbellen, snelle levering. Jammer dat het niet stevig zit dat knopje van die oorbellen.

Mooie jurk!

Snelle levering, goede kwaliteit, kost wel iets meer maar dat zie je er ook aan af! Heel tevreden

Snelle levering Mooie kleding en accessoires Zeer tevreden over mijn bestellingen 😊

Fan van het eerste uur, áltijd tevreden geweest

Al vanaf 2011 koop ik (met mijn studentenloontje) kleding van Josh V. Één keer in de maand mag ik mijzelf trakteren op een leuk item omdat ik ontzettend tevreden en vooral ook fan ben van het merk en het ook gewoon kwaliteit levert. In de begin jaren vooral naar winkels afgereisd en nu vaak via de online webshop. Omdat ik nauwelijks Josh V verkooppunten in de buurt heb zitten bestel ik vaak wat meer artikelen om te passen. Om deze te retourneren is nooit een probleem geweest (maar probeer het dan ook altijd zo netjes mogelijk terug te sturen). Als er wat mis is, staat de klantenservice altijd paraat om te helpen zover dat mogelijk is. Ik kan iedereen aanraden om te bestellen bij Josh V omdat zij hun afspraken, in mijn geval (wat vaak is), altijd nakomen en het gewoon een fijn merk is om te dragen en vooral prachtig is om te zien én gezien mee te worden! Complimenten naar Josh en haar team!

Snelle levering en goed verpakt. Broek en blazer en ik ben er heel blij mee.

Mooi kleding van goede kwaliteit

De bestelling duurde wat langer dan ik had verwacht maar het was het waard. Wel een advies om het in een doos te verpakken ipv een plastic zak. Die kapot is bij levering. Het is een mooie kwaliteit kleding wat dan ook op een mooie manier verpakt en geleverd mag worden.

Super slechte belofte met verzending!!

Oorbellen op vrijdag 21.45 uur besteld voor de verjaardag van mijn beste vriendin. Het was voorradig en er stond op een werkdag voor 22.00 besteld, volgende dag in huis!! Niks van waar! Zaterdag was haar verjaardag en heb ik het op heden nog steeds niet binnen, noch reactie van de website terwijl ik hun reeds heb benaderd!! 11 Oktober besteld en het is nu 15 oktober, super slechte service, echt waardeloos!! Dit verwacht je toch niet van Josh V?!? Schandalig en ik zal vast te horen krijgen ‘Excuses voor de late verzending. Punt.’ Volgende dag leveren, is gewoon de volgende dag levering! Is niet tof hoor als je op een verjaardagscadeau wacht en vervolgens met lege handen aankomt. Had het blijkbaar beter elders moeten kopen! Maar dacht nee, Josh V komt het echt na. Vergissing!

Snel en op tijd en goed verpakt

Helemaal top!

Netjes geleverd. Super goed verpakt. Dus in het kort super!

Beetje jammer maar verder super merk

Bij het openen van de verpakking viel er een knoopjes van de blouse af, verder super kwaliteit.

Zo mooi!

Super mooie kleding! In de sale een paar leuke items aan kunnen schaffen. Vind het buiten de sale om wel echt te prijzig

Ik ben helemaal fan van dit merk. Kwaliteit is super goed. Klantenservice ook! Nu nog iets betaalbaarder en dan shop ik er nog vaker!

Jas van slechte kwaliteit, geen service gekregen.

Twee seizoenen de Katrina jas kunnen dragen en daarna van de een op andere dag, boog de onderkant van de jas helemaal om naar binnen. Dit gebeurde wanneer ik bijv had gezeten. De voering ging steeds verkeerd zitten, waardoor ik de jas niet meer kon dragen. Ik heb met JoshV contact opgenomen en konden niks voor mij betekenen. Ik heb nooit eerder €240 voor een jas betaald.. Ik had dit daarom niet verwacht. Ik vind het echt heel erg zonde en baal hier van.

Super kwaliteit!

Hele fijne stofjes. Snelle bezorging!

Zeer goed snelle en correcte bezorging.

Topservice van Josh V en mooie pasvorm en kwaliteit...alleen kan ik bij een nieuwe bestelling geen gebruik maken van Klarna terwijl alles betaald is. Ik wil heel graag een bestelling doen met achteraf betalen en helaas kan daardoor de bestelling niet doorgaan. Mvg Wilma.

Top service en snel!

Toppie

Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit

Uitmuntend

Mooie mode zit ook lekker 👍

Erg goed

Goede service!

Mijn wat mindere ervaring is super hersteld! Niet tevreden met het product maar wel met de goede service en het meedenken met de klant. Nogmaals bedankt!

Prachtig en goede service

Mooie spullen, goede service. Ik ben fan!

Zeeeeeer tevreden

Keienbergweg 44