Pluspunten

Snelle levering. Hele mooie artikelen.

Pluspunten

Snelle levering en pasvorm

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd en goed verpakt

Pluspunten

Maten kloppen en pasvorm is heel goed.

Pluspunten

-geleverd in een nette en mooie verpakking -producten in goede staat, mooie kwaliteit -gratis verzending boven een bepaald bedrag en altijd gratis retour dmv returnista (zelf een tijd kiezen wanneer de bezorger het pakket komt ophalen, dik pluspunt!!)

Het is heel fijn dat de site een optie heeft om de maat voor je te bepalen. Helaas was de maat voor mij niet goed en daarom had ik ook voor de zekerheid twee maten besteld. Maar ik snap dat deze indicatie moeilijk te geven is want je past het kledingstuk natuurlijk niet in het echt en het enkel een indicatie. Verder een top kledingmerk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kleding is erg mooi.

Lange levertijd en raar als er iets in je winkelmand zit je bij betaling de melding uitverkocht te zien krijgt. Jullie geven zelf de optie verder winkelen??

Pluspunten

Snelle levering, in een mooie doos was mijn bont jas (faux fur) heel netjes verpakt.

Geen

Pluspunten

Mooie collectie, duidelijkheid over product, prijs en verzending.

Pluspunten

Leuke mails Duidelijk Snelle service Fijne retour zending Leuk dat je een mail ontvangt als je maat weer beschikbaar is, zelfs met de sale.

Geen

Pluspunten

Stijlvolle vrouwelijke outfits.

Pasvorm, zelf heb ik altijd 1 maat groter dan ik normaal heb. Dat vinden vrouwen niet leuk ;)

Pluspunten

Snelle levering, mooie verpakking en goede service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mijn geretourneerde product is inmiddels al 12 dagen geleden bij Josh V aangekomen en verwerkt. Ik wacht nog steeds op het aankoopbedrag dat teruggestort moet worden, maar heb al wel de vraag gekregen om een review te schrijven. Geld terugstorten is 1 van de belangrijkste punten in klanttevredenheid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima levering

De broeken vind ik in de taille erg smal en de blazers strak rond de armen de maten vind ik niet kloppen wel mooie kwaliteit maar ik durf niets meer te bestellen omdat ik het steeds terug moet sturen vanwege de maten de ene keer is het te groot en dan is het weer te klein ook de schoenen vind ik erg smal dus geen merk voor mij

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt en heel mooie kwaliteit. Kleding heeft een heel mooie pasvorm

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Website beter updaten met de fysieke voorraad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie producten en netjes verpakt

Ik heb voor het eerst besteld. Ik had een setje oorbellen en ben mega trots dat ik van zo'n groot merk zoiets heb maar had het wel mooier gevonden als de oorbellen in een doosje waren gekomen om ze ook mooi te kunnen bewaren en niet onderin een stoffen zakje

Pluspunten

Heel goed geregeld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie kleding.

Het is allemaa niet makkelijk gegaan bij JoshV. De order was eerst niet goed binnen gekomen, ik had eerst een mail gestuurd maar na een week niks gehoord te hebben, toch maar gebeld. Kreeg een aardige meid aan de telefoon die zei dat het zo snel mogelijk geregeld zou worden, haar welgemeende excuses...Nu begint de ellende pas echt: de broek die ik had besteld was uitverkocht en niet meer leverbaar. Oké, super vervelend maar kan gebeuren. Vervolgens kreeg ik het deel van de bestelling thuis gestuurd in tweevoud, waarom? geen idee. Uiteindelijk toch besloten alles retour te doen want zonder de broek was de bestelling niet compleet. Het heeft JoshV vervolgens 2,5 week gekost om de retour te verwerken, want déze was óók niet goed doorgekomen. Klarna factuur liep rustig verder. Wat een ervaring.....dit was mijn eerste bestelling ooit bij JoshV en ook zeker de allerlaatste. Mailcontact van 10 pagina's en personeel wat langs elkaar heen lijkt te werken. En nu mailtjes sturen of ik een beoordeling wil achterlaten, bij deze.

Pluspunten

Snelle levering en de producten zijn met zorg ingepakt. Ik had het maatadvies ingevuld en de geadviseerde maat was perfect.

N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kwaliteit van de stof: er zat een gat in de stof van de mantel die ik kocht. Duidelijk een fout in de stof aangezien er deze fout een stukje doorliep naar boven in de stof.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie collectie

Levertijd verkorten

Keienbergweg 44