Pluspunten

Mooie kleuren, leuke trends

Franse quotes, maat 35 toevoegen in schoenen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie collecties

Maat XL vind ik erg klein vallen. Normaal zou me dit moeten passen maar ik kreeg de broek nog niet een beetje dicht, kwam zeker 7cm te kort! Fijn als voor ons met een maatje meer (mt 42) de collecties ook draagbaar zijn.

Pluspunten

Snelle levering!

Geen

Pluspunten

Snelle levering, super goede kwaliteit, ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

Communicatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Service is top

Retourkosten vergoeden

Pluspunten

Snelle levering en producten zijn ook erg mooi en zoals vermeld op de site.

Ik vind het jammer dat je verzendkosten moet betalen als iets niet past en je t terug moet sturen. Dit zijn best hoge kosten en vind dat t eigenlijk wel in de service zou moeten zitten. Nu ben ik toch geneigd om minder snel iets te bestellen terwijl ik meer zou bestellen als ik weet dat ik t gratis terug kan sturen. Zo bestel je sneller 2 maten en koop je dan toch 1 nu als had jk een broek die niet paste en dacht ik ga geen nieuwe bestellen want als die te groot is betaal ik weer 5euro aan kosten. Dat zou ik wel graag in de service willen zien gratis terugzenden.

Pluspunten

Goede kwaliteit /mooie kleding. Zeer snelle levering. Bij vragen zeer snelle reactie en altijd goed afgehandeld!

Persoonlijk kijk ik altijd naar de samenstelling van de materialen van het stof! Dit staat er niet altijd bij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

M’n beste vriendin heeft goede smaak en is helemaal lyrisch over jullie, goede collectie dus.

Cadeaubon leveren. Ik heb deze 2 weken geleden besteld maar nog steeds niet ontvangen.

Pluspunten

Net de loulou boots en rowan jurkje binnen! Vet tof! Goede service en communicatie:)

Niet!

Niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Product is goed verzorgd opgestuurd

Geen

Pluspunten

Snelle afhandeling retourzending en terugbetaling

Pluspunten

Ontzettend mooie producten, mooie verpakkingen, mooie site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet gebruikte spullen opsturen

Pluspunten

Snelle levering, gratis verzending en goede kwaliteit; mooi verpakt en handige herbruikbare doos of zak.

Gratis verzending is top, maar gratis retour erbij zou nog beter zijn. Zonde als je iets bestelt en toch niet neemt, maar wel €7 aan terugzendkosten kwijt bent. Dat demotiveert wel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwalitatief goed en mooi

ik heb een jas van 180 euro besteld maar kreeg het bezorgd in een heel dun plastic tasje. Het had best in een doos ingepakt mogen worden, dan hadden er hoogstwaarschijnlijk geen kreukels in gezeten.

Pluspunten

Erg snelle levering en bij retour krijg je snel je geld terug. Het pakket is erg mooi en verzorgd verpakt en de site is makkelijk in gebruik!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Toffe service

Geen bezorgkosten, bij een hoog bedrag, verwacht je wel een gratis bezorging..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie producten, snelle levering.

Blouse binnen de retoursperiode €30 (!!!) goedkoper. Nu kan ik uiteraard een nieuwe bestellen en deze retourneren. Maar dit zijn extra kosten voor Josh V dan wanneer ze deze kosten vergoeden. Maar helaas na het contact met een medewerker bleek dat Josh V niet vergoed. De medewerkster gaf aan dat ik deze kon retourneren en maar de blouse opnieuw moest bestellen. Ik zou hier eens over gaan denken binnen Josh V, want het is kostenbesparend om de kosten gewoon te vergoeden wanneer het binnen de retoursperiode valt. Jullie besteden al erg veel aandacht aan verpakken dus alleen over het verpakkingsmateriaal scheelt het een hoop. Dan heb ik het niet eens over de handjes die nodig zijn voor het verpakken. Dus vergoeden is milieubewust en geld besparend.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam