Pluspunten

Snelle en goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Product werd mooi aangeleverd, mooie verpakking.

Als je een duur jurkje besteld (zo rond de € 140,-) dan verwacht je wel van een bedrijf dat je gratis retour kan sturen, omdat bijvoorbeeld de maat niet goed is. Dit vind ik een verbeterpunt. Het is een stukje service wat je geeft. Ik zal nu in het vervolg niet zo snel meer iets bestellen.

Pluspunten

Goede snelle service, goed bereikbaar, laagdrempelig, leuke kleding

Pluspunten

Super service!!! De ritssluiting van mijn jurkje ging niet helemaal soepeltjes. Ik belde later om dit te melden, zonder problemen kreeg ik een antwoordnummer, zodat ik het jurkje gratis kon terugsturen. Vervolgens een nieuwe besteld, deze de volgende dag geleverd en de kosten van het retour gestuurde jurkje snel terug gestort op mijn rekening.

Pluspunten

Super snelle levering!

2 sterren: slechter dan verwacht

Dat je verzendkosten moet betalen als je kleding retourneerd. Ik bestel vaak kleding in 2 maten zodat ik zeker weet dat het past. Vervolgens betaal je 7 euro verzendkosten voor het retour sturen. Zou je niet verwachten bij zulke dure kleding.

Pluspunten

Kwaliteit is prachtig, pasfoto is erg mooi. Ik ga zeker vaker bestellen.

Pluspunten

10 punten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele mooie en goede producten.

Prijzen zijn niet voor iedereen geschikt.

Pluspunten

zeer correct

Pluspunten

Zeer professionele, snelle en vriendelijke afhandeling van zowel bestelling als eventuele retouren

Pluspunten

Snelle service en kwalitief goede en mooie kleding

Pluspunten

Goede kwaliteit kleding, leuke artikelen en de juiste (aflever) service!

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Omdat ik een pracht blazer in de verkeerde maat had besteld, heb ik er eentje in de goede maat besteld. Tot mijn grote verbazing moest ik € 6,95 aan retourkosten betalen. Schande als je al € 129,95 uitgeeft!

Pluspunten

Ben positief over josh v.ik had een jurk bestelt hij zit erg mooi.heb al veel complimenten gehad. Josh v is een echte aanrader

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten!

De prijs kan wel iets omlaag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke manier om ook bij het ontvangen een mail te sturen, leuke acties zoals met de fashiondays!

Ik vind het wel jammer dat ik een jas heb teruggestuurd omdat er een knoop los zat, dat ik de verzendkosten van het pakket zelf moest betalen en vervolgens weer een nieuwe kon bestellen. Wanneer een product niet goed is ( knoop op de jas zat los) vind ik het jammer dat deze kosten dan voor eigen rekening zijn.

Pluspunten

Mooie kleding, snelle levering

Een antwoordnummer gebruiken (net als alle andere webwinkels doen) voor het retourneren van kleding! Niet erg klantvriendelijk om de klant te laten betalen voor het retourneren..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit, en de afprijzing is is heel fijn!

De schoenmaat van de pump was toch te klein dus het advies klopte niet helemaal.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam