2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Berichtje dat t product niet geleverd kon worden was netjes. Jammer dat de vraag een andere kleur dan ook niet meer kon omdat t product wat men zelf voorstelde ook niet meer leverbaar was. Gelukkig t thirtje nog in Eindhoven weten te scoren maar deze was wel duurder dan in jullie sale

Als je iets niet hebt laat t eerder weten en stel zelf niet iets anders voor wat je ook niet kan waarmaken omdat dit product ook niet meer geleverd kan worden.

Pluspunten

Snelle levering, goede accurate communicatie via de app, snelle financiële afhandeling bij retourzending,

misschien in een eenvoudig doosje inpakken (geeft geen scherpen vouwen)

Pluspunten

Goede kwaleteit van kleren

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gratis verzending van de producten. Josh komt ook over als een hele leuke onderneemster. Om deze reden ben ik op de site gaan kijken.

Helaas geen gratis retourverzending. Ook vind ik sommige kleding erg prijzig. Extra jammer als je dan iets hebt besteld en het uiteindelijk met 60% wordt aangeboden.

Pluspunten

Leuke innovatieve producten om er trendy uit te zien. Ook leuk te zien hoe alles tot stand komt en het gedragen kan worden via de JOSH V-vlog.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb een verjaardagskorting ontvangen en op basis hiervan heb ik een bestelling geplaatst, echter kon ik nergens terugvinden waar ik deze code kon invoeren. Ik heb een mail gestuurd en daarbij konden ze mij niet helpen om de alsnog geplaatste order administratief in orde te maken zodat het bedrag in mindering wordt gebracht (gekozen voor betalen op factuur). Uit eigen ervaring weet ik dat dit soort zaken zeker op te lossen zijn en daarom vind ik het erg vervelend dat ze hier geen moeite voor hebben gedaan.

Pluspunten

Levering van product is een cadeau! Keurig verpakt en snelle service. Kwaliteit van de kleding is prima.

Ik ben sinds een tijdje fan van de kleding van Josh V en zou graag meer willen aanschaffen. Echter kan ik mij deze kleding wat bereft de prijs niet altijd veroorloven. Mijn tip: bepaalde artikelen zoals shirts ook voor een lagere prijs aanbieden(€25,00).

Pluspunten

Mooie kleding

Pluspunten

Goede en vriendelijke klantenservice, snelle levering en mooie site/social media.

Geretourneerde kleding beter controleren, in mijn pakketje zaten nog redelijk veel lange haren.

Pluspunten

Leuke items en goed belicht op instagram!

Pluspunten

Snelle service! goede retour-voorwaarden. Helaas heb ik er gebruik van moeten maken. Maar de service was prima!

Pluspunten

Snelle verzending Achteraf kunnen betalen Mooie pakketten

Pluspunten

Mooie kleding super

Ik kan Nike bedenken

Pluspunten

goede en snelle reactie op mail. keurig op tijd bezorgd. Mooie verpakking + teksten die erop staan. Helaas mijn top flink moeten laten innemen, terwijl bij het invoeren van maten de M als advies eruit kwam.....XS zou t moeten zijn. De kleermaker heeft het opgelost!!

Pluspunten

Super goede service en alles is heel duidelijk zodra je een bestelling hebt gedaan.

Misschien is het een leuk idee om boven een bepaald bedrag een gratis platic tas van josh v erbij te doen. (Net als bij omoda)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prachtige producten qua originaliteit, Stijl en kwaliteit voor schappelijke prijzen. Mooi en duidelijke presentatie op de Webshop. Gemakkelijke en snelle levering...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en nette levering!

Jammer van die 6.95 euro om iets retour te zenden. Misschien is er een goedkopere manier om iets retour te zenden?

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam