Pluspunten

Super goed afgewerkte kleding. Alles is tot in de puntjes netjes verzorgd, incl verzending

Geen commentaar

Pluspunten

Goed kwaliteit, mooie kleding, snelle levering.

Pluspunten

Mooie kleding, snelle levering.

Prijs/kwaliteitverhouding ligt erg ver uit elkaar. Je betaald voor het merk niet voor de kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Misschien wijdte van de tops vermelden!

Pluspunten

Snelle levering en kwalitatief goede producten. Uitstraling verpakking en product zoals te verwachten.

Relatief duur

Pluspunten

Heel mooien kleren schoenen tasjes alles

Pluspunten

Snelle levering. Mooie kleding. Goeie service

Niets op aan te merken

Pluspunten

Goede terug betaalservice.

Pluspunten

Snelle levering, super klantenservice, mooie kwaliteit van mooie kleding! Dus in één woord SUPER!

Geen verbeterpunten nodig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie vrouwelijke collectie, snelle verwerking en terugbetaling van mijn retour.

Een aantal punten: - Het bestellen op een Ipad was een crime en op een gegeven moment onmogelijk: het winkelmandje bleef hangen: klapte uit en ik kon geen enkele pagina meer bezoeken. Hierdoor moest ik mijn laptop erbij pakken en de bestelling helemaal opnieuw invoeren. - Josh V is klaarblijkelijk niet geschikt voor volwassen dames met een vollere buste: helaas paste geen enkel kledingstuk: alles zat veel te strak, ondanks dat ik de maatassistent ingevuld heb: cupmaat 80D. Ik heb van alles de aanbevolen M genomen en ik kreeg de kleding niet dicht of mijn buste werd geplet. Ook was het niet mogelijk om de maattabel zelf te bekijken als je eenmaal de maatassistent hebt ingevuld - Ik heb op 6 februari een vraag gesteld, hierop kreeg ik een responder, maar ik heb nooit een antwoord van de klantenservice ontvangen. Dat de kleding niet geschikt is voor mijn figuur, oke, dat zal vaker voorkomen. Maar dat een klantenservice in zijn geheel niet antwoord vind ik echt not done. Van een official shop verwacht ik echt veel meer; werk aan de winkel!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, komen hun afspraak na.

Pluspunten

zeer goed bedrijf

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie website, veel producten.

Betere patronen laten gebruiken en retourkosten vergoeden voor producten die niet goed zijn. Maten kloppen ook niet. Er zijn geen recensies van de producten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De maten kloppen echt niet, daardoor is het niet leuk om kleding te bestellen. Waar ik normaal prima in een L pas en soms zelfs te groot zijn was de L bij Josh V een S ongeveer. Maten zijn alleen goed voor kleine dunnen mensen.

Pluspunten

Super snelle levering, keurig verpakt, gemakkelijk retourneren en prachtige artikelen. De foto's geven een prima beeld van de werkelijkheid.

Pluspunten

Geweldige winterjas, mooie pasvorm en elegant design! Snelle levering, netjes verpakt.

Pluspunten

Duidelijke website, snelle service. Mooie producten.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke Facturatie

Pluspunten

mooie collecties

mouwen zijn erg smal broeksknopen gaan snel stuk naad van broekzak lost snel

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam