Nee

Pluspunten

Persoonlijk kaartje bij bestelling is leuk!

Pluspunten

NVT

NVT

Pluspunten

Producten worden erg goed verpakt dus komen puntgaaf aan

Redelijk aan de prijs

Pluspunten

- Snelle levering - Goede kwaliteit

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering en geld snel retour op mijn rekening.

Waar ik achter ben gekomen is dat deze kleding echt puur voor de dunne en lange vrouwen is. Ben je wat steviger en kleiner als vrouw, dan past deze kleding je niet mooi. Of dan sluit de kleding niet goed. Helaas heb ik dit al 2x meegemaakt. Waardoor ik twee keer retourneringskosten mocht betalen van 6,95. En je hebt er niks voor. Ik ben van mening dat ik hier niet meer ga bestellen. Zonde van mijn geld.

Pluspunten

Super snelle levering en mooie, verzorgde verpakking

Pluspunten

Snelle levering, mooie verpakking en prachtige kleding!!

Nee

Pluspunten

Prachtige items en goede service

Geen

Pluspunten

Super goede service!

Pluspunten

Kwaliteit Modern toch klassiek Klantvriendelijk

Geen een

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

nvt

2 sterren: slechter dan verwacht

Gratis retour

Pluspunten

Duidelijk in de communicatie Waar voor je geld

Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit van spullen

Voor 17.00 besteld volgende dag in huis!

Pluspunten

Goede kwaliteit

X

Pluspunten

Kwaliteit van product, snelle en nette levering

Prijs is niet voor iedereen acceptabel

Pluspunten

Mooie kwaliteit kleding. De producten zijn op een leuke en verzorgde manier ingepakt en geleverd binnen 24 uur. Via de mail kreeg ik een overzicht van het traject. Beter kon niet. Compliment.

Pluspunten

Ik ben echt heel enthousiast!! De manier van bestellen, alles is duidelijk en snel. De wijze van versturen van de pakjes, alles mooi ingepakt, mooie dozen, duidelijke retourformulieren erbij. Ik vind ook het materiaal van de door mij bestelde spullen heel mooi, alles zag er boven verwachting uit (wel een kleine opmerking, zie verbeterpunten). Alles ook mooi afgewerkt. Ik vind het FANTASTISCH dat je achteraf kunt betalen via Klarna, omdat ik graag meerdere maten bestel of thuis te kunnen passen. Ik heb daar graag € 1,99 voor over. Ook de facturering via Klarna is TOP. Heel duidelijk en overzichtelijk. Totaal geen onduidelijkheden. Heel fijn ook dat eerst alles retour mocht en daarna weer een nieuwe, geheel duidelijke eindfactuur van Klarna. Echt super geregeld!! Ik vind dat Josh Veldhuizen een dik compliment verdient hoe zij dit allemaal geregeld heeft. Ik bestelde wel eens bij anderen en vaak is achteraf betalen niet mogelijk en schort het nog wel eens aan de afwerking van kledingstukken. Ik bestel daar dan ook niet meer. Ga zo door!

Ik heb een Torey rok gekocht en deze zat netjes opgevouwen in de prachtige doos die ik mocht ontvangen. Rok paste prima dus gehouden, maar er zaten wel wat vouwen in de rok. Inmiddels wel netjes betaald. Later toen ik hem wilde dragen lukte het mij niet om alvorens de vouwen eruit te strijken. Probleem was dat op het label strijken stand 1 staat, maar zelfs met vochtig maken van de rok kreeg ik de vouwen er niet uit. Ik heb heel voorzichtig het strijkijzer heter gezet, maar er staat in de beschrijving dat er polyester in zit, dus dat is oppassen. Het is nu beter maar niet perfect en dat vind ik toch een beetje jammer. Maar ik blijf eerlijk het is een prachtige rok!

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam