Pluspunten

Goede en snelle service!

Misschien aangetekend verzenden? PostNL is mijn pakket kwijt geraakt. Dit is door JOSH V richting mij goed opgelost maar misschien voor het bedrijf veiliger als pakketten aangetekend verstuurd worden

Pluspunten

Snelle verzending en goede kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel binnen en snel geld terug

Kwaliteit verbeteren

Pluspunten

Ik koop al jaren kleding van Josh V. Op de foto komt alles overeen met de kleding die je in het echt ziet, het valt nooit tegen. Ik draag zelf liever geen echt leer dus ik koop imitatieleer. Josh V heeft veel keuze in PU leer... ik heb nu drie 'leren' jasjes van Josh V, de kwaliteit is zó goed!! Ik heb nog nooit een merk gehad die zulke stevige degelijke jasjes verkoopt en krijg heel vaak complimenten dat ze mijn jasjes zo mooi vinden! :) Ik heb nog nooit een rits of knoop kapot gehad van dit merk, dat zegt al genoeg lijkt me. Klantenservice is ook erg vriendelijk als je vragen hebt! Ga zo door!

Ga vooral zo door, ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

Had een top besteld via de webshop, had hem netjes de volgende dag in huis! Omdat de maat niet goed was heb ik hem retour gezonden, ruilen kan in mijn ogen makkelijker, maar het gaat wel vlot en het bedrag was snel weer teruggestort op mijn rekening. Erg netjes.

Mischien is een retourformulier en een retoursticker een idee. Deze kun je bij de bestelling invoegen, waar de gegevens van de klant op voorgedrukt staan, de klant kan de reden van retour invullen en welke nieuwe maat of kleur zij wil bestellen. De klant voegt het formulier bij haar te retourneren artikel en kan de bijgevoegde retoursticker (met jullie NAW gegevens) zo op de envelop plakken en op de post doen. Een goede service vanuit jullie en easy voor de klant.

Pluspunten

- Leuke kleren - vaak een nieuwe collective door het jaar heen - snelle levering

- sommige kledingsstukken (lees: jurken en rokjes) Mogen soms wat langer zijn. Ik ben wat kleiner maar snap dat het voor grotere mensen soms wat kort is - De kwaliteit van de stof mag soms iets beter.

Pluspunten

Leuke producten

Pluspunten

Snelle levering, kwaliteit, een aanrader!

Pluspunten

Mooie kleding/schoenen/acesories ,snel en goede cervise

Geen

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Retourkosten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bezorging en verzorging daarvan zijn prima in orde

De kwaliteit van de kleiding is matig en dan vooral met de stiksels van de labels, de ringetjes van de ritsen en de afwerking van stiksels (lange draden). Zonde van toch niet een goedkoop product.

Pluspunten

Meteen respons bij vragen --> goede hulp

Pluspunten

Snelle verzending en wat ik teruggestuurd heb was de dag na ontvangst al terugbetaald.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit kleding Snelle levering

Geen

Pluspunten

Snelle goede service.

Nvt

Pluspunten

Veel betaalmogelijkheden

Lange verzendtijd vergeleken bij andere webshops.

Pluspunten

Goede kwaliteit van stoffen gebruikt. Blijf dit doen

Foto's op site goed kunnen vergroten met mobiel zodat men weet welke stof of hoe het eruit ziet.

Pluspunten

Pluspunten

Goede service!

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam