Goede prijs en snelle levering

Snelle levering zonder toeters en bellen.

slecht

heb in de tuinbouw nog nooit meegemaakt dat ik alleen online kan bestellen en ook nog vooraf moet betalen

Alles zoals het moet zijn.

Goede website, prompte levering, geen gedoe.

Verkeerde product, verschuiven de fout

Helaas een wat mindere (eerste) ervaring met dit bedrijf. Geleverd product heeft bijna 25% minder inhoud dan beloofd. Schuld zou bij de leverancier zijn, ze sturen alleen maar 1:1 door. Aangeboden oplossing is 5%... korting op, nou komt het, de volgende order?! Raad aan om orders goed te controleren!

Gaat altijd goed

Ongeacht wat ik bestel het gaat altijd goed. Wordt snel bezorgd.

Twinpack is voor ons een van de betere partijen

De website is heel overzichtelijk, een breed assortiment, de klantenservice is ook top en de levertijd is supersnel. Enige wat nog zou kunnen verbeteren is de mogelijkheid om te betalen op rekening als zakelijke klant.

Snelle en nette levering

Supersnel!!!! Perfecte kwaliteit dozen

Waanzinnig snel! Ik bestelde (te) laat, eind vd dag, en had de bestelling de volgende ochtend al in huis!?! Brievenbusverzenddozen, in twee maten, zijn mooi en stevig, ik ben meer dan tevreden!

emballages de bonne qualité

Des emballages de bonne qualité à des prix plus que concurrentiels + la livraison super rapide. je conseille vivement

Alles in orde.

Snelle levering, goede verpakking.

overzichtelijke site goede prijs

Goede aankoop

Goed product, redelijk snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Netjes geleverd op de afgesproken dag. Veel keus en goed materiaal.

Prijs is goed, zeker in vergelijking met andere bedrijven en ze maken de bestelling snel klaar waardoor ik dezelfde dag op kno halen.

goed geholpen en geactiviseerd

fijne mensen aan de telefoon

Super! Snel en goede kwaliteit

Fantastisch geholpen

Geweldige service. Echt meedenken. 1 keer moest ik wachten op iets en kreeg ik koffie en iemand zijn koek uitdelen moment - ook aan mij. Men wil wel meelopen naar de auto, ze zijn zijn lief. En lollig. Heel fijne aankoop gedaan. Kom je niet vaak meer tegen. Gerben is een top gast

snelle en geweldige service

goede en goed geprijsde producten. snelle levering

Snel geholpen

Goede klantenservice, goed online bestelsysteem en snel bezorgd.

Zoals altijd perfect!

Snelle levering en retour goed opgelost!

Fijne medewerkers

Levering was snel en goede kwaliteit.

Prima service en kwaliteit !

Prima service en kwaliteit !

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM