snel en goed

verpakking voor een redelijke prijs en goede kwaliteit, snel geleverd.

Snel en top levering

Aanrader

Prima en snel

Prima en snel

Snel

Snel en makkelijk te bestellen

Professional bedrijf, ook voor de kleine ondernemer

Altijd klantvriendelijke medewerkers en professional en meedenkend bij vragen, voor en na aankoop.

Zoals je mag verwachten

Niks mis mee

Het telefonisch contact over de voorraad was prima. En we hadden de dozen zo in huis. Nu nog het vouwen van de dozen :)

Goed bezorgd

Bestelling is op tijd bezorgd. Netjes verpakt

Pittig grappig

Leuke klantenservice!

Uitstekende verpakkingen

Ik verschillende soorten verzenddozen en brievenbuspakjesdozen besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de verzenddozen.

Topbedrijf

Snelle service, komen hun woorden na en heel goed geprijsd. Hollandse mentaliteit bij dit bedrijf.

Wederom Top!

Groot assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering!

Helemaal goed!

Alles top!

levering op de juiste datum

Prettig om een datum van levering te kunnen kiezen en deze ook daadwerkelijk op die dag plaats vind.

Zeer snelle levering

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd! Bij het plooien van de brievenbusdoosjes merk ik echter dat de vouwlijnen nog iets dieper mochten. Je moet namelijk echt goed kijken waar te vouwen want hij plooit soms net naast de vouw.

De beste verpakkingen

Goede snelle service, kwaliteit van verpakkingen is uitstekend

Perfect!

Altijd snel antwoord, snelle levering & prima kwaliteit!

Always nice with twinpack

Good quality products, incredible price, and acceptable shipping times/costs. The assortment could be larger and include for instance padded envelopes which we also use often. Hereby the suggestion :)

Zoals elke keer TOP!

Snelle levering, nette communicatie en goede prijzen. Top!

Snelle bezorging

De bezorgers konden niet bij mijn huis komen vanwege kermis, maar namen de volgende dag een andere route, waardoor mijn bestelling alsnog binnen de afgesproken tijdslimiet werd bezorgd

Goede producten en een snelle afhandeling

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service van u product, zowel de samples als de eerste order waren uitstekend en werden op de juiste afleverdatum geleverd. voor mij is dit een blijvertje.

Super dozen en service

Ik heb meerdere leveranciers geprobeerd voor mijn verzenddozen. Hier hebben ze alle maten die ik nodig heb van goede kwaliteit. Prijs kwaliteitsverhouding is top!

top

weer een fijne (2e) bestelling gedaan en top geleverd. dank jullie wel.

Heel scherpe prijzen voor goede dozen.

Ik bestel altijd bij twinpack omdat ze gewoon goede prijzen en producten hebben.

Goede brievenbusdoosjes & mooi optijd geleverd!

Erg blij mee :)

2 Delfweg