Goede kwaliteit en snelle levering

Alles prima, helaas wel een stuk duurder maar dat is het wel waard.

Geweldige beslissing om hier te bestellen.

Ik heb de spullen besteld en ze zijn de volgende dag keurig netjes geleverd!

Goeie prijs-kwaliteitsverhouding

Tevreden met de producten, klantenservice uitstekend en de levering is altijd zoals gepland.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima leveringen nette prijzen

Goede service, top bedrijf

Levering keurig op de afgesproken dag. Dozen kwalitatief goed.

Altijd een prima levering

Het is erg jammer dat de karton branche erg onder druk staat door de vele online bestellingen. Ik merk dat mijn favoriete dozen nu even niet beschikbaar zijn. Verder heb ik absoluut niets aan te merken op de leveringen van Twinpack. Ook het ophalen verloopt altijd heel plezierig.

Top geleverd

Snel en goed geleverd

Goede prijzen & correcte levering

Scherpe prijzen en altijd volgens afspraak geleverd

Prima kwaliteit en snelle service.

Uitstekende winkel met een uitgebreid assortiment en lage prijzen. Verzending volgens afspraak en op tijd!

vlotte levering

Top, snelle goede levering

Dozen besteld, op juiste dag en afgesproken tijdstip geleverd. Goede kwaliteit, voor de juiste prijs.

Uitstekend!

Top artikelen, doosjes zijn goed verpakt en erg sterk. Gebruik ze voor het verzenden van mijn hobby "bedrijfje"

Zeer snel geleverd en duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Zeker aan te bevelen.

Service goed, kwaliteit dozen kan net iets beter, op vouwlijnen.

De vouwlijnen zijn niet altijd consistent. de ene keer iets dieper als de vorige keer. vlakstans blijft altijd moeilijk, maar het moet te doen zijn.

Bestellen betalen klaar

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Gratis samples ontvangen en daardoor de juiste keuze voor mijn bedrijf kunnen maken.

Zeer klantvriendelijk

Ondanks dit mijn errste bestelling was en ik me nog niet asngemeld had voor webwinkel korting kreeg ik toch plakband kado. Top service

Hele fijne dozen

Mijn bestelling was snel geleverd en het zijn erg mooie en sterke dozen. Zeker een aanrader! Bedankt

Besteld, betaald, geleverd. Done ;)

Snel en betrouwbaar

Snel bezorgd

A4 brievenbusdozen besteld, zoals de product beschreven is zijn ze ook aangekomen.

Al meerdere keren hier verschillende doosjes besteld voor mijn webshop. De order is altijd keurig snel geleverd. Doosjes met een auto lock bodem zijn echt een aanrader! De brievenbusdoosjes waren helaas dit keer echt van mindere kwaliteit.

2e bestelling weer top

Een super bedrijf. Vriendelijk, reageren snel, goedkoop en goede kwaliteit.

Proper

I placed an order, it arrived on time, what more could I ask? :)

Producten prima, levering redelijk snel ,teveel plastic

Jammergenoeg belachelijk veel piepschuim verpakkingsmateriaal als opvulling?of wilden jullie van 2 volle boodschappentassen aan plastic troep kwijt?3 verschillende soorten opvulplastic in 1 doos, dat terwijl ik karton bestel, heel erg vervelend.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM