Goede nette levering

Omdat 1 product niet op voorraad was, ben ik gebeld als order een dag later bezorgd mocht worden. Uiteraard is dit geen probleem. Zo hoort het, even een belletje en weer een tevreden klant. Keurig.

Snel duidelijk en goed

Niets aan toe te voegen.

Gebruiksvriendelijke website, ruime keuze en betaalbare prijzen. Snelle levering.

Goed verpakt. Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Snel en netjes geleverd

makkelijk, snel, netjes. Aanrader

Al enige tijd bestel ik bij Twinpack doosjes met autolock bodem voor mijn webshop. Ideaal! Zo besteld en super snel geleverd. Keurig verpakt op een pallet. Zeker voor autolockdoosjes een gunstige prijs, mede door de leuke korting die je krijgt als webwinkelkeur klant. Verzendkosten is toch iets waar je altijd bovenop zit om zo laag mogelijk te houden. ;-) Maar ook de kwaliteit van de doosjes, stevig en eigenlijk nooit problemen met kapotte dozen oid tijdens transport. Daarnaast super snel orders inpakken door die autolock bodem. Ik wil nooit meer anders!

Snelle levering. Snelle, vriendelijke klantenservice. En de laatste chauffeur zeer behulpzaam

Website werkt makkelijk en je bestelling wordt snel en netjes geleverd

Goede service en klantendienst. Goed bezig !

vriendelijke service, goede producten

Ik had een klein probleem met een bestelling - lag aan mij :) - maar toch hebben zij het opgelost, super service en echt goede producten, ik ga hier nu al mijn verpakkingsmateriaal bestellen! bedankt

Ik had een klacht over de doosjes maar dit is super goed opgelost. (En het bleek dat ik de doosjes zelf de verkeerde kant op zat te vouwen :) dus de klacht was niet terecht) Snel geleverd, goede prijs en vriendelijk personeel

Goede partij snelle levering

Goede dozen en snel geleverd. Prettige partij om mee samen te werken.

Erg goed

Prima dozen, ik bestel altijd hier voor mijn webwinkel.

Makkelijk besteld, prima kwaliteit/prijs en netjes verpakt/verstuurd Het duurde wel wat langer dan verwacht, maar daar geef ik de bezorgdienst de schuld van, want mijn pakket was al.heel vlot aangemeld.

Ok

Tha er zijn nogal was doosjes scheef geplakt. Dan worden het nooit meer mooie cubusjes als je ze dicht vouwt. Dat valt tegen.

Helemaal naar mijn zin en snel geleverd.

Makkelijk prima handig bestellen en snel geleverd

Mooi produkt, communicatie goed , snelle levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Produkt beantwoordt aan verwachtingen, snelle geleverd. Het enige kleine verbeterpuntje is de verpakking waarin de bestelling toegestuurd wordt die zou wat stabieler mogen zijn en wat representatieve. Verder top tevreden.

Super snelle levering. Alles goed binnen gekregen

Goede service en goede kwaliteit

Vriendelijk personeel. Ze waren de vorige levering iets vergeten en dit stond de volgende dag op de stoep met een mooie korting. Erg blij met deze partner.

vlot en correct

Ik wilde ook nog een andere doos bestellen, maar mijn gevraagde hoeveelheid was niet meer beschikbaar. daarom besloot ik van deze niet te kopen, gezien ik niet wist hoeveel er beschikbaar waren van dit artikel en ik toch de goedkopere prijs wou voor 150 stuks. eventueel een tool integreren die laat weten hoeveel stuks er nog beschikbaar zijn als de gevraagde hoeveelheid niet meer beschikbaar is. verder zeer goede ervaring met webshop en levering!

Fijne webshop, goede klantenservice en uitleg bij vragen. Heel scherpe prijzen en snelle levering. Enige jammere is dat er geen A5 en A4-dozen zijn die nog makkelijker te bouwen zijn (alleen uitklappen), maar die heb ik een keer elders gekocht en die zijn natuurlijk aanzienlijk duurder.

Prima ervaring

Ik wordt altijd fijn geholpen. De artikelen (verzendkozen zijn altijd heel fijn om te gebruiken. Ik ben nu weer nieuwe soorten aan het proberen dus wie weet. Groetjes, Agnes

Snelle en goede service

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling alles was netjes verpakt en snel geleverd tegen hele goede prijzen.

Snelle verzending

Snelle verzending en netjes verpakt. Ik koop graag de brievenbusdoosjes bij Twinpack om deze reden.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM