Alles zoals besteld en goede kwaliteit

Op juiste dag geleverd en goede kwaliteit.

Top. Goede service en prijs!

Duidelijk met bestellen en vooraf een voorbeeld laten bezorgen. Tijdens de eerste keer leveren had de transporteur de producten beschadigd. Twinpack heeft het gelijk opgelost en voor een nieuwe levering gezorgd.

Snelle levering op de afgesproken dag

Verzenddozen aantal dagen van te voren besteld. Aflever dag doorgegeven en zoals afgesproken werden de verzenddozen netjes en zonder beschadigingen geleverd. Erg blij mee.

goed aanbod, goede prijs, snelle levering

Dozen zijn van prima kwaliteit

Super snelle levering

Ik kreeg eerst 2 proef verpakkingen toegestuurd waarna ik heb besteld. Keurig snelle levering en goede producten.

Snelle levering, altijd voldoende voorraad. Topbedrijf.

Hele goede service.!

Goed verpakt en snelle levering! Ik geeft dit bedrijf een 10+ voor de service! Hoop zo lang mogelijk zaken te mogen doen met Twinpack.nl

Top service !!!

Top service !!!

Prijs kwaliteit is goed

Levering op tijd, en prijzen zijn goed. Tevreden klant. Zal zeker terugkomen indien nodig

Duidelijke website, goede productomschrijvingen en vlotte levering

Duidelijke website, goede productomschrijvingen en vlotte levering

Prima levering

Uitstekend geleverd

Goede service en op tijd geleverd

De dozen zijn ook goed.

goed geregeld

goed geregeld snelle service

Snel, vriendelijk en effectief

Besteld, geleverd en super tevreden over de dozen.

vriendelijk en meedenkend

Inmiddels al een paar jaar klant, ze leveren snel en zijn ook aan de telefoon in staat mee te denken.

Snelle levering en product zoals omschreven

Webshop goed maar jullie koerier bagger!

Transmission maakt er een zooitje van. Ik bestel op tijd dat ik het op tijd binnen heb 1e keer van me bestelling zou komen tussen 12 en 15.00 om 16.300 nog geen transmission dus bellen naar transmission chauffeur staat met pech dus wordt morgen... volgende bestelling zou vrijdag komen stond er met smart op te wachten want er moesten 38 pakketten ingepakt worden en naar Frankrijk pakket is zoek geraakt bij transmission.... dus ik krijg boze mails uit Frankrijk. Nu zou het maandag dan komen moeten nu 2 pakketten zijn weer een mail van transmission 1 mail dat pakket vertraagd is en andere mail dat we vandaag bestelling krijgen..eerst zien dan geloven. Ik ga dus mijn verpakkingen ergens anders bestellen waar transmission niet voor rijd.. Mvg Raymond noordijk

Snel en naar verwachting

Snel en naar verwachting

Snelle levering, goede klantenservice!

Snelle levering, goede klantenservice!

Brievenbusdozen snel en professioneel geleverd.

Vlotte communicatie en levering.

Beste prijs, perfecte levering, doen wat ze beloven!

Snel, adequaat, perfect binnen de afgesproken tijd en vooral correcte prijs

Snel en betrouwbaar

Gemakkelijke, duidelijke website. Snelle bestelling en snelle levering die gemakkelijk te volgen is.

Snelle levering en de dozen zijn in goede staat

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM