Uitstekende service!

Altijd alles op voorraad, aardig personeel & altijd snelle levering mogelijk. Heel erg blij mee!

Top kwaliteit en levering

Al vaker besteld bij TwinPack en altijd tevreden geweest tot nu toe. Van product tot aan bezorging.

prima tevreden

snelle levering ,zag er netjes uit!

Goede prijs kwaliteit, snel verzonden

Ik was op zoek naar een aantal dozen voor een mooie prijs en kwam zo bij Twinpack terecht via Google. De website werkt erg handig en hun prijs/kwaliteit was nergens goedkoper/beter, dus heb ik besteld. Netjes geleverd volgens afspraak. Ik zal zeker terug komen!

Goed en snel

Goed en snel

Wat een goede snelle service

Het contact met Twinpack is zeer prettig. Ze schakelen snel en denken mee. Een goede prettige partij om mee samen te weken.

Goed, voordelig en snel

Goed, voordelig en snel

Goed geholpen

Ik belde eerst even of er genoeg voorraad was en of het dezelfde dag nog op de post kon. Werd heel vriendelijk geholpen. Bedankt

Netjes

Alles snel geleverd en goed verpakt en ook nog de juiste artikelen ontvangen!

Prima Geregeld

Besteld en ontvangen. Goed verpakt.

Top, snel duidelijk

Snel keurig adequaat

Snelle levering, perfecte verpakking

behulpzaam en klantvriendelijk

Echt, wat een geweldig bedrijf. Als je zelf niet in de dozen-business zit is het allemaal abracadabra. Ik heb advies gevraagd en heel snel kundig onderbouwde reacties gekregen. Ook heb ik 2 proefverpakkingen aangevraagd (gratis). Dit gaf voor mij de doorslag hier te bestellen, buiten het feit dat ze aanzienlijk goedkoper zijn dan andere aanbieders die ik gevonden heb. Ik ben heel erg tevreden en dat zit ook zeker in het feit dat de klantenservice zo vriendelijk en behulpzaam is!

top service

goede service en snel geleverd. ik bestel hier vaker en ben altijd tevreden

Top bedrijf !

Heb diverse keren samples besteld, en kreeg deze gewoon. Heb toen om raad gebeld, en kreeg deze gewoon. Toen mijn 1e bestelling gedaan, TOP, de levering, de service en de steun.

Mooie producten voor kleine prijsjes!

Goede service! Ook als er een foutje wordt gemaakt komt er snel een oplossing

Prima geregeld!

Goed geregeld allemaal.

Wilde afleverdatum wijzigen na bestelling. Er is prettig meegedacht. Goede klantenservice. Producten zijn prima.

Makkelijk bestellen online en snel geleverd.

Website is overzichtelijk met relevante informatie. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Prima product!

Snelle levering op afspraak, goede vervoerder en nette dozen. Scherpe prijs!

Tevreden klant

Ruime keus en snelle levering.

Zeer goede ervaring

Alles prima verlopen, snel, correct en zal zeker weer bestellen.

Prima-product, prijs en service

Een mooi doosje mét een witte binnenkant, voor een voordelige prijs en sneller dan verwacht in huis. Ondanks de code rood ivm sneeuwoverlast. Heel blij mee

Goed opgelost

Vervoersdienst waar ze gebruik van maken was verschrikkelijk onprofessioneel...eikels. Twinpack zelf is een professioneel bedrijf, we zullen hier vaker bestellen. Hopelijk stappen ze over naar een ander vervoersbedrijf.

Gewoon fantastisch!

Snelle levering, goed verpakt en mooie prijzen!

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM