Leveringen op tijd en kompleet prijzen zijn goed concurerend.

Service en telefonisch ook goed bereikbaar

Snelle verzending, goede communicatie, erg tevreden

Na het plaatsen van mijn bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Deze vervolgens ook snel ontvangen dus helemaal tevreden.

Super tevreden

Duidelijke site en goede prijzen.

Dik tevreden

Dit is onze eerste ervaring met twinpack En die is ons goed bevallen.

Gewoon goed

Alles is perfect gelopen behalve het tijdstip van leveren. Vind ik niet erg want daar hield ik rekening mee. Maar iemand anders kan erover vallen.

Super dozen

Ik heb een heel fijne ervaring gehad met Twinpack. Ze waren heel begripvol en prettig in omgang en communicatie. Dozen waren goed geleverd.

goed en snel

Eerst een proefmodel ontvangen aan de hand waarvan ik de bestelling heb geplaatst.

Scherpe prijzen en snelle correcte levering

De prijzen voor verzenddozen zijn laag en de kwaliteit is prima/goed. De levering is ook snel en zonder problemen. Tip: De noppenfolie is in vergelijking tot concurrenten niet zo scherp geprijsd. Op dit moment is er ook geen staffelkorting mogelijkheid op de site bij noppenfolie.

Blij

Dozen waren zoals ik had verwacht, netjes op tijd geleverd..

Tevreden van mijn bestelling!

Super snel en goed

Super deal en keurig bezorgd in een dag

super snel en goede prijs

ik ben helemaal tevreden de shipping was erg snel en de kwaliteit is goed prijs ook helemaal top!

Snelle levering en prima producten

TOP SERVICE !!!!!

Top service, snel geleverd. Goede service. Goede kwaliteit dozen en goedkoop.

Snelle levering, goede dozen net als de beschrijving op de site .

Snelle levering; tamelijk grote verpakking

De levering was snel en goed. De bestelde doosjes zaten wel in een vrij ruime verpakking, maar een stuk papier zorgde ervoor dat er niks heen en weer schoof. In vergelijking met andere bedrijven had Twinpack als voordeel dat je relatief kleine hoeveelheden kon bestellen.

Makkelijk zoeken op de website, goede kwaliteit dozen. Snelle levering.

Perfecte dozen

Dozen zijn zosls ik wil. Levering op tijd. Erg blij mee.

Goede ervaring

Voor de eerste keer besteld bij Twinpack. Bestellen ging eenvoudig en snel geleverd!

goede service

Goedkoop en goede kwaliteit

Ging prima

duidelijke site, geen probleem met bestellen, ging prima Duur of niet duur? Vond het wel meevallen..

Goed bedrijf goede support alleen niet gekregen wat ik had gehoopt.

Heb nog tot twee keer aan toe gebeld met een vraag over de producten nu heb ik alles binnen maar blijken de doosjes toch kleiner te zijn en geen orginele afmetingen A4 A5 & A6 te hebben, super raar maar me spullen gaan er moeizaam tot niet in terwijl ik de zelfde dozen bij paardenkoper haalde hiervoor en daar ging het wel in. Wat gaat hier niet goed het is millimeter werk maar het feit dat het niet past en voorheen wel blijft een feit. Prijs is niets over aan te merken en de vriendelijkheid waarmee ik geholpen ben door de dame aan de telefoon ook niet. Met vriendelijk groet Martijn The Brownie kitchen

Goede service!

Ik kreeg bij bestelling het bericht dat het door de quarantaine toestanden wat langer kon duren. Bestelling kwam na 5 dagen (waarvan 2 weekenddagen) binnen, volgens verwachting. De producten (kartonnen verzenddozen) zijn van goede kwaliteit! Cijfer is geen 10 > de plastic banden waarmee de kartonen dozen verpakt waren hadden de buitenste verzenddozen minimaal ingedeukt. Niets om over te klagen verder, maar ja, je moet iets van feedback geven

goed en snel

Zeer vriendelijk en goede prijzen

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM