Top geregeld

Snelle levering, goede site en info Wel 1 ding over de bezorging het was buiten gezet. We hebben een bedrijf en kan heel eenvoudig ook binnen geplaatst. Staat ook bij voordeur aangegeven. Gelukkig had ik mijn man gezegd dat er pakket zou komen en heeft het binnen gezet. Ik was er zelf niet. Karton en regen gaat niet zo lekker samen. Weet dat de tijdslijnen van chauffeurs heel krap zijn. Misschien stikker niet nat laten worden oid. Groet Ellen

snelle en correcte levering

eerste ervaring met Twinpack en uiterst tevreden

prima kwaliteit en snelle levering

duidelijke site echt zo geregeld

Snelle levering. Scherpe prijzen. Goede communicatie.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Er kan snel worden geleverd en als je er voor kiest de artikelen op te halen, zijn de medewerkers altijd bereid te helpen met laden. De communicatie is prima en de medewerkers zijn behulpzaam.

Alles prima, kwaliteit product prijs en levering

Alles prima, prijs, kwaliteit en levering

Fijne dozen, goede prijskwaliteitsverhouding.

Snelle service. Prijs technisch prima.

Snelle levering en een goede prijs!

Fijn bedrijf om.mijn verpakkingsmateriaal te kopen

Ik vind het heel plezierig dat er ook rekening wordt gehouden met de kleinere ondernemer

Super snel en netjes

Snelle levering. Netjes en goede prijs en kwaliteit.

Goede prijs/kwaliteit en vriendelijke service.

Hele fijne service, snelle levering en top producten!

Prettig contact, goede prijzen en service

Wij hebben zowel dozen op maat laten drukken en bestellen regelmatig ook "standaard" dozen bij Twinpack! Dit bevalt super goed! Idem voor het contact met mijn contactpersoon daar.

Zoals omschreven

Goede snelle levering

Great service and very fast delivery

Will order again soon, thank you! :)

Erg goede, persoonlijke service

Er ging iets mis met onze bestelling maar we zijn direct geholpen. De bestelling is zelfs door een medewerker persoonlijk geleverd.

Zeer snel en correct. Zeer onvriendelijke chauffeur...

Snelle en correcte levering. Spijtig genoeg was de chauffeur allesbehalve vriendelijk.

Goed en verzorgd

het enigste wat niet goed is, is de mail: beoordeel Twinpack Klik hieronder op de link om uw beoordeling te geven De link werkt niet je moet al copieeren en plakken.

Mooi

Verpakkings dozen besteld, waar ik zeer blij mee ben, ze zijn goed en zeker niet duur, en snel geleverd,

Helemaal goed!

Leveringen zijn altijd correct en op tijd. Laatst hadden we een zending die niet helemaal goed was, is prima opgelost. Dus goede service, prima kwaliteit en voor een redelijke prijs!

2x besteld en 2x perfect op tijd, geen klachten

SUper

Snelle levering op gewenste datum, goede dozen en scherpe prijs!

Snelle levering goede producten

Goed geholpen alles snel in huis

Perfecte dozen besteld, 100% een aanrader

netjes geregeld

Na een verkeerde levering aan mijn man. hebben ze de bestelling netjes en snel overgezet op mijn naam.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM