Goed verpakt en snelle levering

Goede prijs, kwaliteit en levering

Duidelijke website, kwaliteit is in verhouding tot de prijs. Jammer dat de gratis levering niet op een lager aankoopbedrag kan toegepast worden.

super goede service en snelle levering

super goede service en snelle levering

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Verrassend snel geleverd en dozen van zeer goede kwaliteit!

Top dozen en service

Snel geleverd. Goed product

Erg klantvriendelijk en professioneel.

Duidelijke webshop Hanndig de maten van doosjes weergegeven en snelle levering.

Kwalitatief snel en prettige website

Volgende keer weer bij jullie

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Ik heb nu al meerdere keren een bestelling geplaatst en ben erg tevreden. Goed assortiment, makkelijke en overzichtelijke website, snelle levering. De medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee. Prettig bedrijf om mee te werken!

Altijd goed

Prima service, duidelijke communicatie en scherpe Prijzen

Prima brievenbusdoos, snelle service.

Ik zocht een brievenbusdoos met de maximum maten van PostNL die ik vrijwel nergens kon kopen, wel A4 en A5. Twinpack maakt deze kennelijk wel en aldus besteld. Prima website, snel gevonden en besteld. Snel geleverd en de kwaliteit is perfect.

voor de eerste keer besteld en als uitstekend ervaren

Geen klachten

Super Professional and Helpful

We had two orders (brievenbuspakje and parcel box) from Twinpack. Both of them went really well and we are super happy with the quality of the boxes. Especially brievenbuspakje was cheaper than our previous supplier and the quality is significantly better; smoother surface which more suitable for stickers. Whenever we needed assistance, Gerben from the sales team was always available either via call or email. I believe we found our long term packaging partner.

Snelle levering en juiste prijs voor goede kwaliteit!

Duidelijke website die goed te begrijpen is.

Duidelijke omschrijving van producten en duidelijk wanneer het bezorgd wordt.

Klantenservice is extreem snel en goed

Prijzen zijn erg goed en in combinatie met de extreem snelle, duidelijke en goede klantenservice bestel ik hier al een tijd en zal ik dat ook zeker blijven doen.

prima service en snelle levering

In de winkel heb ik bekeken welk verpakkingsmateriaal ik nodig had. Besteld via de webshop, binnen 2 dagen thuis geleverd. Netjes, snel. Prima service

Goede prijzen, snel geleverd

Op zoek naar betaalbare verzendverpakking bij Twinpack uitgekomen, goede prijzen en snelle levering

Goede kwaliteit dozen.

Prima dozen, die voldoen aan de verwachte kwaliteit. Heel simpel in elkaar te zetten en blijven stevig in vorm. Wij hebben de bestelling geplaatst na ontvangst van een sample, zo konden wij met meer zekerheid een grote partij dozen bestellen en onnodige retouren voorkomen. Wij zullen in de toekomst zeker weer bij Twinpack bestellen!

Prima webshop en prijzen

Het enige wat anders zou mogen wat ons betreft is de betaling. De mogelijkheid om op rekening te bestellen ontbreekt. Als bedrijf heb je niet altijd iemand bij de hand met een betaalpas. Verder prima prijzen, webshop en levertijden.

Snelle levering en zeer goede service.

Super goed service

Snelle levering, top kwaliteit en helemaal blij mee

Snelle verzending, goede kwaliteit brievenbusdozen!

Goede service en snelle levering!

Ik was op zoek naar verzenddozen toen ik bij Twinpack terecht kwam, waar ik de mogelijkheid had om een gratis sample te bestellen. Ik was erg tevreden over de kwaliteit van de verzenddoos en heb toen direct een order geplaatst. Tijdens het bestelproces werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM