Keurige levering

Makkelijk te bestellen, gelukkig leveren jullie aan particulieren. Keurig ingepakt. Ik had alleen mij niet gerealiseerd dat ik zoveel besteld had dat het een pallet vol was.

Reageren snel en denken mee

Aantal spoed orders gedaan en altijd goed en snel geholpen.

Snelle levering goede kwaliteit!

Pakketje kwam lekker snel aan. Verder ook uitstekende kwaliteit

Goede prijs, duidelijke site en goede levering!

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke website, echt een aanrader!

Goede snelle levering.

Een fijne ervaring bij Twinpack.nl al meerdere keren besteld, en telkens een goede en snelle levering.

1/3 bestellingen was te laat geleverd. Maar werd wel netjes opgelost. Vandaar dat ik ook gewoon nog klant ben. goede service met twinpack!

Supperr

Top snel geleverd

Duidelijke webshop, gemakkelijk bestelproces, snelle levering...wat wil je nog meer

Snelle reactie op vragen. Sample aangevraagd, deze beviel prima en heb meteen een bestelling gedaan. Snel geleverd en alles naar wens.

snelle service

Goede doosjes, snelle service, tevreden!!

netjes en snel geleverd. dozen van prima kwaliteit

dozen zijn perfect voor het doel waarvoor ze gebruikt worden.

Top, betaalbaar en snel!

makkelijk te bestellen

Top service voor een goede prijs!

Overzichtelijke website, goede prijs. En ik werd gebeld of de bestelling eerder kom komen! Nou super toch!

Goede prijzen en razendsnel. Ook goede klantenservice. Zeker in deze barre tijden stel ik het extra op prijs dat dit niveau gehandhaafd word.

Fijn contact, kwaliteit verpakking en flexibele service. Bedankt!

Topservice en topmateriaal.

Wederom prima. Aardige bezorger.

Snel, goeie prijs /kwaliteit

Goede service en goede prijs

Matig

Had besteld, kreeg een mail met de track en trace, dus ik speciaal vrij houden die ochtend wachten op de bezorger.. Krijg ik een sms/mail dat de bezorger is geweest en niemand heeft aangetroffen? en een briefje in mijn brievenbus had achtergelaten. Raar want ik was gewoon thuis aan het wachten, ik naar beneden kijken in mijjn bus die was leeg! volgende dag nieuwe poging dan wel telefonish gebeld dat die er bijna was. Jammer want ik had ook bestellingen lopen en kon niet op een extra dag rekenen. Dat was wel erg teleurstellend vandaar een 2.

perfect

artikelen snel besteld en afgehaald. Bij afhalen stond alles klaar en werd perfect geholpen

Zoals altijd perfect en op tijd geleverd!

Zoals altijd perfect en op tijd geleverd!

Goede verzenddozen!

Goede verzenddozen, goede service en snelle verzending!

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM