Betrouwbare en snelle levering voor goede prijs!

Betrouwbare en snelle levering voor goede prijs!

Bestel altijd de verzenddozen voor mijn webshop bij Twinpack. Prijzen zijn erg goed, de brievenbusdozen van uitstekende kwaliteit en vooral de service is top. Na mijn eerste bestelling belde ze even om kennis te maken en toen DHL een keer mijn pakket maar niet kon leveren, boden ze aan om het zelf te komen brengen als het te lang duurde. Kortom; ben je opzoek naar een leverancier voor verpakkingen, Twinpack is de juiste keuze.

Helemaal goed

Snelle levering, goede service, scherpe prijzen, goede kwaliteit

Snelle levering en zeer klantgericht

Snelle communicatie met betrekking tot de levering van de goederen. Voor ons een ideale oplossing.

Netjes

Afspraken zijn keurig nagekomen

Vlekkeloze afhandeling

Precies zoals het hoort. Alles duidelijk, goede update van de status en op tijd geleverd

Snelle en prima service

Helaas iets te laat besteld voor volgende dag levering. Maar toch nog 2 dagen later de pallet met dozen in huis!

uitstekende service

uitstekende service en kwaliteit

Goed materiaal, snelle verzending.

De brievenbuspakketjes zijn erg stevig. Je kunt ze zelf in elkaar zetten. Gebruik ze veel. Verzending was goed.

Snelle levering en product ook na verwachting

Prima dozen. (te) snelle levering

Goede ervaring. Alleen jammer dat ze (in mijn geval) niet goed naar de gewenste leverdatum gekeken hebben. Je kunt aangeven wanneer je je dozen geleverd wilt hebben. Ik had een maandag aangegeven, maar kreeg mijn pakket al op de zaterdag ervoor. (niet handig als je dan niet thuis zou zijn). Maar dozen zijn van goede kwaliteit en een nette prijs. Ik zou er zeker nog eens bestellen

best!

nooit een klacht gehad

Kwalitatief goede verpakkingen, snel geleverd, netjes factuurtje via de mail. Kortom erg tevreden!

Kan niet beter.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

snel en goede kwaliteit

snelle levertijd en goede kwaliteit

netjes ontvangen, nette producten!

2e bestelling van Twinpack. Perfect op tijd, goed verpakt en de juiste producten geleverd. Zoals je het wil zien!

Klantgericht

Aflevering ging niet helemaal zoals gepland maar prima opgelost door Twinpack.

Goede service en goede kwaliteit dozen

Goede service en goede kwaliteit dozen. Fijn dat er een korting is via Webwinkelkeur

Heel snel afgehandeld/Prima service/

Prima service/

Prima levering

Super snelle levering!!!

Mooi product, ziet er professioneel uit

Netjes geleverd, mooi produkt, ziet er professioneel uit.

Scherpe prijzen, duidelijke web-site, snelle levering

en last but not least; vriendelijk en deskundige medewerkers!!

Snel geleverd.

Snel geleverd.

bestellen gaat makkelijk en snel

Dozen zijn goed, ik snap alleen niet waarom er 90 eieren op de buitenkant staat.

Wederom top.

Fijne site, fijne mailwisseling. Fijne bezorging.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM