zie hieronder

prima materiaal in sneltrein tempo geleverd en goed verpakt.

Betrouwbare levering en snel contact

Twinpack.nl heeft exact geleverd zoals afgesproken. De communicatie verliep heel soepel en we werden goed op de hoogte gehouden van de status. Al met al zeer tevreden!

Zeer positief

Goed product, goede prijs en snelle levering

Goed, zoals altijd

Dozen zijn van hoge kwaliteit. Levertijd is altijd snel op de aangegeven dag. Bestel hier vaak en heb nooit problemen. Erg tevreden over Twinpack.

Wat je mag verwachten

Zowel het bestelproces als het afrekenen gaat goed. Levering volgens verwachting. Goed gedaan!

Goed materiaal, snelle service

De dozen zijn van goede kwaliteit en worden altijd snel geleverd. Topservice en goede prijzen.

mooie dozen

Goede service , je kunt je bestelling zomaar later aan laten komen :). Vriendelijk geholpen.

Aanrader

Ik plaats regelmatig een order bij Twinpack en ben erg tevreden. De verzenddozen en brievenbusdoosjes zijn qua prijs/kwaliteit prima. Ik haal de dozen altijd zelf op en ik word altijd geholpen door zeer vriendelijk personeel. Ook contact per mail gaat altijd top. Een aanrader dus!

zeer snelle levering, goede prijs

gelijk de volgende dag geleverd voor een goede prijs

Snelle verwerking tegen een nette prijs

Goed assortiment en prima klantenservice.

Zeer overzichtelijk assortiment en snelle levering

Ik had verzendzakken nodig en kwam snel via Google op Twinpack uit. De prijs was lager dan bij andere sites en de levering was binnen 2 dagen ook lekker snel.

A very reliable supplier

Good prices, but above all great quality boxes. Easy to assemble and nicely cut.

Op tijd geleverd.

Goed product en geleverd op afgesproken dag.

Snelle levering en goede prijzen

Brievenbusdoosjes zijn hier te bestellen tegen goede prijzen en levering is super snel!

Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding.

prima service marktconform geprijsd

snel en top!

de levering was snel en goed zeer tevreden

Prima service, goede producten

Prima service, goede producten

Het bestellen ging zonder problemen en de levering was op tijd.

Aanvankelijk vond ik niet precies wat ik zocht op de site. Waarschijnlijk werd er die avond net aan de site gewerkt. De volgende dag verliep alles soepel. Het was duidelijk wanneer mijn bestelling zou arriveren en dat klopte ook met de werkelijkheid.

Alles prima verlopen

tot mijn verbazing nog sneller geleverd dan gedacht

Eenvoudig bestelling en behandeling

prettig en snel geholpen

snelle reactie van verkoopteam gevolgd door snelle en concurrerende levering

Goed. Wel lastig vorig jaar met de beschikbaarheid.

Prima stevige dozen met veel formaat opties

Veel formaat opties

2 Delfweg