Goed zoals altijd

Bijna altijd gaat goed, en anders is hun klantenservice er die direct voor je klaar staat. Mail worden vaak telefonische behandeld met je dat maakt het prettig en persoonlijk.

Top en snel

Makkelijk en snel

alles goed en netjes

Smooth als gewend

Fijn dat de levering zo goed te timen en bij te houden is.

goed bedrijf

Goede service, Snelle levering, Groot assortiment Helaas voor kleine bestellingen (kleine onderneming) wel prijzig in bezorgkosten.

handige website en snelle levering van de bestelde items

Goede producten, vriendelijke klantenservice tegen goede prijzen.

Goede producten, vriendelijke klantenservice tegen goede prijzen.

Meestal goed, nu matig

Mijn pallet zou op vrijdag geleverd worden met instructies zet maar bij de garage deur als er niemand thuis is. Echter is dit niet gedaan door de chauffeur en heeft tevens de pallet ook afgemeld. Dus afgeleverd in het systeem en in werkelijkheid de pallet weer terug genomen. Na contact zou het op maandag geleverd worden en is ook niet gebeurd. Dat kan niet anders want de chauffeur had de opdracht afgemeld. Na contact met Twinpack en Transmissie werd de pallet op dinsdagmiddag geleverd. " mijn motto is waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt"

Prima product, snel geleverd en scherpe prijs

Bestel standaard bij Twinpack. Scherp geprijsd, prima product, snelle levering

Prettig

Eenvoudig orderproces, netjes en op tijd afgeleverd

Supersnelle levering, top.

Ondanks de goede ervaringen, heb ik toch n minpuntje. Wat zijn de prijzen gestegen de laatste tijd.!! Meer dan 50%.

uitstekend zoals altijd!

Gaat altijd goed, service en kwaliteit

Super snel geleverd

Makkelijk en snel.

Prima, makkelijk besteld en snel binnen

Overzichtelijke en eenvoudige website, snel bezorgd.

Snelle levering, goede service.

Snelle levering, goede service.

Snel, netjes, accuraat en zeer klantvriendelijk!

Snel, netjes, accuraat en zeer klantvriendelijk!

Fijne mensen en staan goed voor je klaar

Super bedrijf met fijne mensen die aandacht hebben voor elke bestelling. Helaas was mijn levering een week vertraagd wegens problemen bij de leverancier. Dat was wat jammer, maar ben keurig steeds teruggebeld en zelfs na de levering nog even een check of alles goed was. Top service!

Heel positief over Twinpack.nl

Goede Service Bestelling en levering zoals het hoort

Goede service, nette prijs en snel geleverd.

Goede service, nette prijs en snel geleverd.

Kwaliteits dozen snelle verzending betaalbaar

Ik bestel vaker verzend dozen bij twinpack voor mijn bedrijf. De dozen zijn van uitstekende kwaliteit. Word dezelfde dag nog verzonden goeie service Ik zou twinpack zeker aanbevelen aan bedrijven die betaalbare kwaliteits dozen nodig hebben.

Prettige site

Bestelling geplaatst duidelijk en overzichtelijk goede prijs kwaliteit verhouding. snel geleverd.

Helemaal top

De dozen zijn van goede kwaliteit en waren snel geleverd

Snel en zeer goed

Al meerdere keren besteld en elke keer was alles top

Prima product

Prima product en op de afgesproken dag geleverd

Heel positief over twinpack

De leveringen zijn altijd op tijd en de bezorgers zijn heel vriendelijk, kwaliteit is ook nooit een probleem bij twinpack. Zeker een aanrader!

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM